همه برای حل مشکل جودو کمک کنند، مسائل شخصی اولویت نباشد

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، محمد درخشان در جریان مجمع سالیانه فدراسیون جودو ضمن بیان سخنان فوق گفت: دست به دست به هم دادیم تا مشکلاتی که در جودو ایران وجود دارد را مرتفع کنیم. من هم در حدی که در توان دارم در راه کمک خواهم کرد.

همه برای حل مشکل جودو کمک کنند، مسائل شخصی اولویت نباشد

وی اضافه کرد: این موضوع نه مسئولیت بنده است و نه به خودم اجازه دخالت می دهم. اینها مسائل داخلی و اجرایی فدراسیون است که طبیعی است فدراسیون پیگیر آنهاست، اما در حوزه هایی بخصوص در بخش بین الملل تا آنجا که از دستم بربیاید با تمام وجو و خالصانه انجام خواهم داد.

مشاور عالی فدراسیون جودو ادامه داد: جودو ایران از نظر تعداد و سابقه پتانسیل بالایی دارد و تا اینجا با همت و تلاش شما در شهرستانها تا اینجای کار آمده است. جودو فعلی ایران حاصل دسترنج افراد زیادی است که ما وظیفه داریم مراقبت کنیم.

درخشان اضافه کرد: باید در این راستا مسائل شخصی را در اولویت قرار ندهیم و پیشرفت جودو ایران باید سرلوحه کار قرار داشته باشد. بخصوص آنکه در بخش تعلیق باید همکاری و تشریک مساعی فدراسیون و سایر دستگاه های مسئول در ایران حل کنند. همانطور که گفتم تا آنجا که قدرت داشته باشیم ان شالله همکاری خواهیم داشت. من از کلمه کمک زیاد خوشم نمی آید، چرا که این وظیفه ماست.

وی در سرانجام خطاب به اعضای مجمع گفت: شاد شدم که یکبار دیگر شما را نزدیک دیدم، وقتی یاد تلاش شما در استان ها می افتم که با کمترین امکانات زحمات زیادی متحمل می شوید، خودم را مدیون زحمات شما می دانم. از فدراسیون جودو هم برای دعوت و برگزاری مراسم تجلیل تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 594

به "همه برای حل مشکل جودو کمک کنند، مسائل شخصی اولویت نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه برای حل مشکل جودو کمک کنند، مسائل شخصی اولویت نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید