برترین رستوران های سنتی خاورمیانه ای در دبی Dubai (تور ارزان دبی)

به گزارش بازی ناتمام، برترین رستوران های سنتی دبی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره برترین رستوران های سنتی دبی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برترین رستوران های سنتی خاورمیانه ای در دبی Dubai (تور ارزان دبی)

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

غذاهای خاورمیانه ای دارای ریشه های بسیاری است که به 550 سال قبل از میلاد بر می گردد. ایده ادغام میوه ها با گوشت در قرن بیست و یکم به طور گسترده ای محبوب شده است و بسیاری از فرهنگ ها از این تکنیک پخت و پز استفاده می نمایند. ما لیستی از برترین رستوران های سنتی خاورمیانه در دبی را برای شما تهیه نموده ایم. برای آشنایی با آنها در ادامه با ما باشید.

رستوران نعناع - Na3 Na3

رستوران نعناع (Na3Na3) شامل ترکیبی غریزی از مهمان نوازی خاورمیانه ای و دستور غذایی های معتبر عربی است که از مواد سنتی و ادویه ها تهیه می گردد. محیط آن را می توان به عنوان محیطی گرم و صمیمی با لمس سادگی زیاد دید. شما می توانید قدردان حس تماشای وعده خود باشید که در آشپزخانه قابل دید در حال آماده شدن است در حالی که نان های تازه از اجاق خارج می شوند. این رستوران همه روزه غذا سرو می نماید و برای انتخاب صبحانه، ناهار و شام، یک بوفه بزرگ و چشمگیر ارائه می دهد. رستوران نعناع بعلاوه در طول هفته میزبان شبهای مخصوص برای جذب مشتریان، همراه با یک منوی پرطرفدار است. بچه ها می توانند در یک بوفه مخصوص برای آنها لذت ببرند در حالیکه بزرگسالان می توانند از ملودی های پرطرفدار و معمول خاورمیانه ای که پخش می شوند لذت ببرند.

این غذاها را امتحان کنید: چاشنی سرد و گرم ، کباب ها

آدرس و شماره تلفن : Marina Walk Al Sufouh Street, 14; Jumeirah Beach Residence, Dubai 31166, United Arab Emirates, 971-4-4208045

رستوران شایان - Shayan

کشف طعم های غیر قابل انکار از ایران در رستوران شایان (Shayan) ، واقع در هتل رایان (Rayaan)، که در آن شما یک وعده ناهار سنتی و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. خود را به یک فنجان چای ایرانی معتبر تزئین شده با شکوفه های گل رز دعوت کنید و از تماشای آماده سازی غذای خود در یک کوره نان لذت ببرید. یک محل نشستن نیمه خصوصی در پشت پارتیشن برای داشتن فضایی صمیمی انتخاب کنید. بلافاصله پس از نشستن، نوشیدنی مورد علاقه و منحصر به ایران، یعنی دوغ را سفارش دهید. این نوشیدنی که از ماست، نعناع، نمک و آب گازدار تهیه شده است، مطمئنا طعمی فوق العاده دارد، بعلاوه از زرشک پلو همراه با کباب بره سلطانی لدت ببرید. تزئینات فضای داخلی چیزی است که شما را جذب می نماید، اما غذاهای شگفت انگیز آن بیشتر از آن تاثیرگذار است.

این غذاها را امتحان کنید: نوشیدنی دوغ ، کباب ها

آدرس و شماره تلفن : Al Ghurair Rayhaan by Rotana Hotel, Al Rigga Road, Al Muraqqabat, Dubai, United Arab Emirates, (+971) 4 293 3000

رستوران لوانتین - Levantine

رستوران لوانتین (Levantine) که می توانید آن را در هتل آتلانتیس پیدا کنید، نمونه هایی از ابتکاری ترین غذاها را به شما پیشنهاد می دهد. اگر می خواهید یک شام ساده اما رضایت بخش را با یک نمایش و شو داشته باشید، این محل مکانی بسیار ایده آل است، و با برنامه های سرگرم نماینده پایکوبی میزبان شماست. رقاصان ماهر و زیبا، طعم های هالومی (نوعی پنیر بز)، سیب زمینی سرخ شده، کباب ماهی، غذاهای دریایی گریل شده معروف به لطف سرآشپزهای متخصص، عطر و طعم ادویه ها به همراه بوی قلیان ها در فضا روح و فکر شما غرق می نماید. چه شما در تراس و یا در فضای داخل نشسته باشید، لوانتین به برترین نحو از شما پذیرایی می نماید.

این غذاها را امتحان کنید: غذاهای دریایی گریل شده

آدرس و شماره تلفن : Crescent Road Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates, +971 4 426 2626

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1621

به "برترین رستوران های سنتی خاورمیانه ای در دبی Dubai (تور ارزان دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های سنتی خاورمیانه ای در دبی Dubai (تور ارزان دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید