وان پلاس احتمالا 12 مرداد از گوشی 10T رونمایی خواهد کرد

به گزارش بازی ناتمام، بر اساس خبرهای منتشر شده، شرکت وان پلاس روی توسعه گوشی های هوشمند زیادی کار می کند، اما متحمل ترین آن گوشی هوشمند وان پلاس 10T است که ظاهراً قرار است به زودی از آن رونمایی شود. همچنین طبق شنیده ها، این گوشی هوشمند احتمالاً آخرین پرچم دار سال 2022 وان پلاس خواهد بود که قرار است به عنوان جایگزین وان پلاس 8T در اختیار کاربران قرار بگیرد. این شرکت هنوز تاریخی برای معرفی این گوشی هوشمند اعلام نکرده، اما انتظار داریم در ماه بعد از آن رونمایی شود. به همین علت، افشاگری تاریخ رونمایی از این گوشی هوشمند را فاش کرده که طبق آن، وان پلاس 10T در تاریخ 12 مرداد ماه (3 آگوست) معرفی خواهد شد اما تعیین نیست که آیا این گوشی هوشمند به طور هم زمان عرضه جهانی نیز خواهد داشت یا خیر. این افشاگر همچنین به رنگ های این گوشی در ادامه اشاره کرده است.

وان پلاس احتمالا 12 مرداد از گوشی 10T رونمایی خواهد کرد

وان پلاس از آغاز سال 2022 تا به امروز از گوشی های هوشمند بسیاری نظیر وان پلاس 10 پرو، وان پلاس 10R، وان پلاس Ace ریسینگ ادیشن، نورد 2T، نورد CE 2 و نورد CE 2 لایت رونمایی کرده که نشان می دهد خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند بیش از پیش آماده کرده است. این شرکت بعد از اینکه تصمیم گرفت میان رده های سری نورد را تولید و روانه بازار کند، تعداد گوشی های این شرکت در هر سال افزایش پیدا کرد. پیش تر فقط 3 یا نهایتا 4 گوشی از این شرکت را در بازار شاهد بودیم اما بعدها این تعداد به 5 و بیشتر هم رسید. حال به نظر می رسد شرکت چینی اکنون که تقریباً دو فصل کامل از سال 2022 را سپری کرده ایم، تا فصل پاییز از 8 گوشی تازه رونمایی کند که یکی از آن ها گوشی هوشمند وان پلاس 10T خواهد بود.

گوشی وان پلاس 10T مدت زیادی است که در خبرهای مختلفی مطرح شده و از همین طریق نیز بیشتر مشخصات فنی و طراحی آن در رسانه های خبری دست به دست می شود. در همین زمینه، افشاگری به نام Passionategeekz تازهترین خبرهای مربوط به آخرین پرچم دار سال 2022 را در اختیار ما قرار داده است. طبق این اطلاعات منتشر شده، گوشی وان پلاس 10T در دو رنگ مشکی و سبز روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. باید اشاره کنیم که مدل با حافظه رم 16 گیگابایتی شایعه شده، تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد و ممکن است در رنگ سبز عرضه نشود.

کاربران قادر خواهند با توجه به نیازشان از پیکربندی های مختلف وان پلاس 10T، یعنی مدل های با 12،8 و 16 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. در مورد قیمت این گوشی هوشمند باید بگوییم که طبق لیست آمازون نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن 799 یورو قیمت دارد، اما از آن جایی که اطلاعات و قیمت این گوشی از روی وب سایت آمازون پاک شده، شاید خیلی نتوانیم به این شایعات اطمینان کنیم.

رندرهایی که اخیراً از طریق وب سایت Onsitego منتشر شده، نشان می دهد که وان پلاس 10T روی پنل جلویی مجهز به حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی است. در سمت چپ بدنه این گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا و در سمت راست آن نیز دکمه پاور دیده می شود. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند هم نیز فاقد نوار سوییچ هشدار وان پلاس است. روی قاب پشتی وان پلاس 10 یک ماژول دوربین بسیار بزرگ تعبیه شده که تقریبا یک سوم قاب پشتی را اشغال می کند.

همچنین بر اساس آنچه از قبل در مورد این گوشی هوشمند می دانیم، وان پلاس 10T مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED است که رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. وان پلاس روی پنل جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه کرده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گفته می شود که یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند پرچم دار در نظر گرفته شده است. در کنار این سنسور، دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می شود. در نهایت باید اشاره کنیم که طبق گفته ها، وان پلاس قرار است از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 که به تازگی معرفی شده، به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره ببرد.

منبع: 91Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1590

به "وان پلاس احتمالا 12 مرداد از گوشی 10T رونمایی خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس احتمالا 12 مرداد از گوشی 10T رونمایی خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید