چه اصولی در سفرهای دونفره باید رعایت گردد؟

به گزارش بازی ناتمام، سفر کردن با شخص مهم زندگی تان، سطح تازه ای از ماجراجویی را برایتان به همراه می آورد. به طوری که می توانید تجربیاتی فراموش نشدنی را در کنار یکدیگر تجربه نمایند. با خواندن این مقاله از مسائل و تنش هایی که ممکن است پیش آید، فرار کنید.

چه اصولی در سفرهای دونفره باید رعایت گردد؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

در زیر، پنج نکته که می تواند از شما زوج بهتری در سفر بسازد، قرار داده ایم.

1. از جدا شدن نترسید

قرار نیست جدا شدن برای بازدید از دو جای متفاوت، شما را در آزمون زوج نمونه مردود کند. خیلی کم پیش می آید در سفر این امکان را بیابید که دقیقا همان کارهایی را انجام دهید که از قبل برایشان برنامه ریزی نموده اید. هیچ اشکالی ندارد یکی از شما بخواهد موزه جنگ را ببیند و دیگری گشتن در مغازه های عتیقه فروشی را ترجیح دهد. جدا شدن سخت است، اما یک زوج خوب بلدند چطور به دو مکان متفاوت بروند و با ماجراهای خوبی برای تعریف کردن از آنچه دیده اند، باز به یکدیگر بپیوندند.

2. با همراهتان مثل یک تیم عمل کنید

در زمان سفر، اتفاقا از وابستگی تان به یکدیگر استقبال کنید. بپذیرید همراهتان بهتر از شما به بعضی امور وارد است و حتی راضی هم باشید. چنین چیزی، بار و مسئولیت را از روی دوشتان برمی دارد و باعث می گردد سفر آسان تری داشته باشید. حالا چه به سادگی مراقبت از ساک ها ، چه تسلط بهتر به زبان خارجی برای خرید.

3. وظایف را بین خودتان تقسیم کنید

سفرهایتان را قبل از ترک خانه با تقسیم کارها به درستی شروع کنید. هر کدام از شما باید مسئولیت بعضی امور مثل محل اقامت یا وسایل نقلیه را به عهده بگیرد. وقتی تحقیقاتتان تمام شد، یکدیگر را در جریان بگذارید و با هم به تصمیمی مشترک برسید. این کار نه تنها باعث جلوگیری از جست وجوی اضافی است، بلکه به شما این امکان را می دهد که یکدیگر را بشناسید و از اولویت های دیگری برای سفر مشترکتان مطلع شوید.

4. مهارت های به دست آمده را به کار ببندید

نکته های بالا فقط برای موقعیت هایی بیرون از شهر خودتان نیست. وقتی سفر تمام شد و همه چیز به حالت عادی بازگشت و روزمره خسته کننده خودی نشان داد، از مهارت هایی که در سفر به دست آورده اید بهره ببرید تا رابطه تان در دنیای واقعی هم تکانی بخورد.

سفر می تواند جسم و ذهن و همین طور قلب هایتان را در موقعیت های ترسناک و غیرمنتظره ای قرار دهد، اما اگر به این نکته ها عمل کنید، قلب هایتان همراه با هم وسعت می یابد و بیشتر از هر وقت دیگری به یکدیگر نزدیک می شوید. فرقی نمی کند در خانه باشید یا در سفر؛ دو نفری، ماجراجویی بیشتر می چسبد!

5. خوش گذراندن را از قلم نیاندازید

به یاد داشته باشید، همه اینها برای تفریح است. پس هر وقت ادامه دادن سخت شد، بایستید و به خودتان برسید. الان وقت آن است که تغییری ایجاد کنید. ممکن است چیزی که باعث لذت بردن شما از یک کوهنوردی می گردد، صرفا یک خوش گذرانی عصرگاهی باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 159

به "چه اصولی در سفرهای دونفره باید رعایت گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه اصولی در سفرهای دونفره باید رعایت گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید