چیدمان شهر به سلیقه بانوان

به گزارش بازی ناتمام، مسابقه زنان در شهر با هدف جلب مشارکت بانوان در طراحی المان های شهری و رفاهی با نگاه محیط زیستی، از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 برگزار می گردد.

چیدمان شهر به سلیقه بانوان

خبرنگاران/ زینب زینال زاده: المان های شهری با هدف رفاه شهروندان و ایجاد زیبایی بصری در شهر نصب می شوند. طرح های خلاقانه و ایده های نو به مدیران شهری یاری می نماید تا گام های موثری در زیبا سازی چهره شهر بردارند. معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در اقدامی جالب و ابتکاری، برای جلب مشارکت بانوان، مسابقه زنان در شهر را برگزار می نماید.

فرزاد هنرور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه6، در شرح بیشتر این مسابقه می گوید: بارها مشاهده شده که بانوان در طراحی های شهری و هنری به نکات ریز دقت می نمایند که ممکن است از نگاه آقایان دور بماند.او ادامه می دهد: شهربانو متعلق به بانوان است و برگزاری این مسابقه فرصتی پیش می آورد تا خودشان برای زیباتر شدن شهرشان قدم پیش بگذارند و آن را مطابق سلیقه شان طراحی نمایند.

به گفته هنرور، بانوان هنرمند با مشارکت در نقاشی های دیواری، هنر و خلاقیتشان را ثابت نموده اند: این مسابقه تفاوت زیادی با کار روی دیوار دارد. قرار است در این رقابت بانوان طرح ها و ایده های خود را با استفاده از مواد دور ریختنی اجرایی نمایند.

بارها شاهد برپایی نمایشگاه بهترین ها از دور ریختنی ها بودیم، اما معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه6 می گوید: تا کنون تنها نمایشگاه و جشنواره در حوزه استفاده بهینه از پسماندهای تفکیک شده برگزار شده است اما در این رقابت قرار است بانوان کارهای بزرگتری انجام دهند و ایده هایشان در شهربانو منطقه6 بهرهبرداری گردد.

ساخت انواع گلدان ایستاده و دیواری، طراحی سطل زباله، ساخت مجسمه و تندیس، ایجاد دیوار سبز، ساخت چراغ های روشنایی و طراحی نیمکت ها و مبلمان ویژه مادر و کودک، از موضوعهای مسابقه هستند.بانوان تا 15 بهمن ماه فرصت دارند ایده ها و طرح های خود را به نشانی بلوار کشاورز، جنب بانک سرمایه، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6، طبقه اول، اداره امور بانوان ارسال نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 237

به "چیدمان شهر به سلیقه بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان شهر به سلیقه بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید