گوگل فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 را معرفی کرد

به گزارش بازی ناتمام، گوگل فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 را معرفی کرد تا دنیا با جوانان باهوش و کسانی که می توانند دنیا را متحول نمایند، آشنا گردد.

گوگل فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 را معرفی کرد

نمایشگاه علوم گوگل سالانه با هدف پیدا کردن جوانان باهوش و کسانی که می توانند دنیا را تغییر دهند برگزار می گردد و امروز این شرکت اعلام نموده است که فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 معین شده اند.

این نمایشگاه هر ساله با حمایت و پشتیبانی موسسه های LEGO، آموزش و پرورش، نشنال جئوگرافیک، سازمان علمی آمریکا و نیز موسسه ویرجین کهکشان کار خود را انجام می دهد. هزاران نفر در این رقابت شرکت نموده اند ولی این تعداد امروز به 20 نفر محدود شد. نتایج گوگل نشان می دهد که یازده مرد و نه زن فینالیست که به نمایندگی از ده کشور در کل دنیا آمده اند انتخاب شده اند. تعداد پروژه های برگزیده به این صورت است: ایالات متحده آمریکا (7 پروژه)، کانادا (2 پروژه)، سنگاپور (2 پروژه)، تایوان (2 پروژه)، انگلیس (2 پروژه)، بوسنی، فرانسه، هند، لیتوانی و روسیه نیز هر کدام با 1 پروژه به لیست فینالیست ها پیوسته اند.

تمام پروژه ها پیرامون حل چالش ها در دنیا اطراف ما متمرکز شده است. بعضی از برجسته ترین پروژه ها در این میان شامل روش های تصفیه آب با استفاده از ذرت و یک راه برای انتقال ابولا آنتی بادی به وسیله ابریشم است.

فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 می توانند نتایج را در تاریخ 21 سپتامبر به وسیله گوگل، این غول موتورهای جستجو مشاهده نمایند. هر کدام از افراد پذیرفته شده، برنده بورس تحصیلی به مبلغ 50.000 $ می گردند.

تا بیش از بیست روز آینده نتایج کامل تری برای هر یک از فینالیست ها در گوگل منتشر می گردد.

برندگان سال گذشته نمایشگاه علوم گوگل: Ciara Judge، Sophie Healy، Thowو Emer Hickeyبودند. آن ها پروژه های خود را پیرامون حل هایی برای گرسنگی در دنیا ارائه داده بودند و از جوانه غلات و مواد دیگری که به رشد یاری می نماید راه چاره هایی را پیشنهاد داده بودند که البته مورد توجه واقع گشت و منجر به موفقیت آن ها شد.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 401

به "گوگل فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل فینالیست های نمایشگاه علوم 2015 را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید