132 خانه مسافر در بوشهر پلمب و تعطیل شد

به گزارش بازی ناتمام، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از پلمب و تعطیلی 132 مورد خانه مسافر مبله اطلاع داد و اضافه کرد: طی چند روز اخیر بعضی از افراد، خانه شخصی خود را به مسافران اجاره داده بودند.

132 خانه مسافر در بوشهر پلمب و تعطیل شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده گفت: طی گزارش ها مردمی که به وسیله سامانه تلفن 33323177 دریافت شده است، تا روز آدینه 23 اسفند 98، بالغ بر 229 شکایات مردمی از تأسیسات گردشگری و خانه های مسافر غیرمجاز دریافت شده است.

او اضافه کرد: بازرسان این اداره کل با همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی درمجموع 247 مأموریت به آدرس های اعلام شده، داشته اند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده اند که منجر به تعطیلی، تخلیه یا پلمب بعضی از این واحدها شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر توضیح داد: تا کنون 53 مورد پلمب و 79 مورد تعطیلی خانه مسافر غیرمجاز داشته ایم.

او بابیان این که از مردم درخواست می َگردد تا با این کمیته همکاری لازم را داشته باشند، اضافه کرد: افرادی که مبادرت به اجاره منازل شخصی خود به مسافران می نمایند، نه تنها باعث ناراحتی همسایه ها بلکه باعث ایجاد ترس و استرس همگانی شده اند، از مردم خواهش می کنیم تا در این زمینه همکاری نمایند و تا عادی شدن شرایط، منازل خود را اجاره ندهند.

ارسطو زاده بیان نمود: بهترین راه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس، خودداری از مسافرت های غیرضروری است، ما چندین بار تأکید نموده ایم که هیچ گونه خدمات گردشگری در استان بوشهر به مسافران داده نمی گردد و تمامی اقامتگاه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما افرادی متأسفانه به این استان مسافرت نموده اند و پیشنهاد می کنیم با توجه به شرایط کنونی به شهر و خانه خود برگردند تا شرایط به روال عادی بازگردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 240

به "132 خانه مسافر در بوشهر پلمب و تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "132 خانه مسافر در بوشهر پلمب و تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید