آب شرب بعد از 10 سال به مسکن مهر شاندیز رسید

به گزارش بازی ناتمام، مسکن مهر شهر شاندیز با 400 خانوار پس از 10 سال از آب شرب پایدار برخوردار شد.

آب شرب بعد از 10 سال به مسکن مهر شاندیز رسید

جهت دریافت خدمات آلاچیق چادری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بینالود گفت: آب واحدهای این پروژه مسکونی از انتهای خط انتقال آب شاندیز تامین می شد که در دوره اوج مصرف، ساکنان طبقات دوم با کمی فشار و طبقات سوم با قطع آب روبرو می شدند و شبکه مستقلی برای این پروژه وجود نداشت.

اصغر پاکروان افزود: انتقال آب واحدهای مسکن مهر شاندیز باید همزمان با شبکه داخلی اجرا می شد، اما این خط بنا به دلیلی اجرا نشد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بینالود گفت: با پیگیری اجرا شده، در نهایت طی هفته اخیر پروژه خط انتقال 250 به طول دو کیلومتر از محل مخزن دو هزار به پروژه مسکن مهر شاندیز در مرحله بهره برداری نهاده شد و برای اجرای آن 15 میلیارد ریال از محل منابع ملی و اعتبارات داخلی آبفای خراسان رضوی هزینه شد. عملیات اجرایی خط 400 با اعتبار 20میلیارد ریال به منظور تقویت شبکه آب ساکنان واحدهای مسکن مهر شاندیز نیز در دست اجراست و 22 بهمن امسال وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حل مشکل مربوط به آب شرب در شاندیز اقدامات گوناگونی انجام شده که تفکیک کامل شبکه آب آشامیدنی شهروندان شاندیزی از شبکه تامین آب مورد احتیاج برای آبیاری فضای سبز این شهر از آن جمله است و شناسایی انشعابات غیر مجاز نیز با جدیت پیگیری می گردد.

شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت 1100 کیلومترمربع، 51 هزار نفر جمعیت دارد.

31 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش های شاندیز و طرقبه و دهستان هایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند. طرقبه و شاندیز تا تابستان 1387 از بخشهای تابعه شهرستان مشهد بود. بینالود شامل دو بخش طرقبه و شاندیز و 53 روستا هم اینک پس از مشهد مهمترین شهرستان گردشگری در خراسان رضوی محسوب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 602

به "آب شرب بعد از 10 سال به مسکن مهر شاندیز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب شرب بعد از 10 سال به مسکن مهر شاندیز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید