تور ارزان ایتالیا: آمریکا، دانمارک و ایتالیا شهروندان خود را از اتیوپی خارج می نمایند

به گزارش بازی ناتمام، سفارتخانه های آمریکا، دانمارک و ایتالیا در اتیوپی از شهروندان و کارمندان غیر ضروری اماکن دیپلماتیک خواستند که به علت درگیری های داخلی هرچه سریعتر این کشور را ترک نمایند.

تور ارزان ایتالیا: آمریکا، دانمارک و ایتالیا شهروندان خود را از اتیوپی خارج می نمایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سفارت آمریکا در مرکز اتیوپی گفت واشنگتن به کارمندان غیر ضروری دولتی در اتیوپی دستور داده تا به علت درگیری های مسلحانه و ناآرامی های داخلی، این کشور را ترک نمایند.

دولت ابی احمد نخست وزیر اتیوپی، که کشورش یک سال است درگیر جنگی علیه نیروهای منطقه تیگرای است، وعده داده بود که علی رغم درخواست های کشورهای آفریقایی، کشورهای غربی و شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس، به جنگ ادامه دهد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، دانمارک و ایتالیا نیز از شهروندان خود در اتیوپی خواستند تا زمانی که پروازهای مسافری هنوز انجام می گردد، آنجا را ترک نمایند، زیرا نیروهای شورشی تیگرای و متحدان آنها در حال پیشروی به سمت آدیس آبابا هستند.

سفارت آمریکا در اتیوپی طی بیانیه ای در وبسایت خود نوشت: حوادث و ناآرامی های داخلی و خشونت های قومی بدون هشدار اتفاق می افتد. شرایط ممکن است وخیم تر گردد و احتمال کمبود زنجیره تامین، قطعی ارتباطات و اختلال در سفر وجود دارد.

مقامات شهری در مرکز اتیوپی به ساکنان دارای سلاح گرم دستور دادند تا در این هفته سلاح های خود را ثبت نمایند تا در صورت حمله به شهر، مواضع دفاعی خود را تقویت نمایند. یوناس زوده سخنگوی مدیریت شهری آدیس آبابا روز شنبه در مصاحبه با یک شبکه دولتی گفت که در مرکز اتیوپی بیش از 10 هزار سلاح ثبت شده است.

به نوشته رویترز، دولت اتیوپی روز سه شنبه شرایط فوق العاده ملی گفت و گفت که درگیر جنگ با نیروهای شمال منطقه تیگریی و متحدان آنها است.

پیش از این نیز عربستان سعودی، قطر و کویت نیز از شهروندان خود خواسته بودند که هرچه سریعتر اتیوپی را ترک نمایند (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1377

به "تور ارزان ایتالیا: آمریکا، دانمارک و ایتالیا شهروندان خود را از اتیوپی خارج می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: آمریکا، دانمارک و ایتالیا شهروندان خود را از اتیوپی خارج می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید