از واکسیناسیون ایرانی ها در ارمنستان تا وام 50 میلیونی ترک اعتیاد!

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران : وام 50 میلیونی ترک اعتیاد همزمان با طرح واکسیناسیون ایرانی ها در ارمنستان مورد توجه مردم نهاده شد. قرعه کشی هفدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو امروز برگزار گردید.

از واکسیناسیون ایرانی ها در ارمنستان تا وام 50 میلیونی ترک اعتیاد!

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش ، اعتیاد بلایی خانمان سوز است و نتایج، اثرات اخلاقی، مالی و اجتماعی مهمی را هم درسطح جامعه دارد. این معضل اجتماعی که همگان از آن به اسم یک بیماری هم یاد می نمایند؛ در ایران علاوه بر مردان و زنان، جوانان و نوجوانان را هم گرفتار نموده است. بسیاری از آن ها از فقر و نداری رو به اعتیاد آورده اند.آنها پس از بازگشت و زندگی به دور از مواد باید در درجه اول شغل و کار برای خود داشته باشند تا امکان لغزش در آنها به حداقل برسد. این در حالی است که مدت هاست زمزمه پرداخت تسهیلات یا همان وام ترک اعتیاد به گوش می رسدمعاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در این رابطه گفت: زنان و مردان معتاد یک سال پس از بهبود می توانند 50 میلیون تومان وام خوداشتغالی دریافت نمایند.این خبر مورد توجه مردم و کسانی که با در خانواده یا اقوام فرد معتاد دارند نهاده شد. آنها در پی راهی برای برگشت دوباره و هر چه بهتر به زندگی عادی خود بودند.

ایران خودرو به منظور افزایش عرضه محصولاتش به بازار و تامین احتیاج مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق العاده نموده است. در این طرح سه محصول پارس سال، پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می گردد.صبح امروز قرعه کشی این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

با توجه به کندی واکسیناسیون در ایران، این روزها سفر به بعضی از کشورهای اطراف برای واکسیناسیون رونق گرفته است.ارمنستان یکی از کشورهایی است که سفر ایرانی ها به آنجا، برای واکسیناسیون به صرفه تر است. به همین منظور ارمنستان برای افزایش عایدی گردشگری خود با طرح واکسن رایگان به گردشگران نسبت به ترغیب آنها اقدام نموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1209

به "از واکسیناسیون ایرانی ها در ارمنستان تا وام 50 میلیونی ترک اعتیاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از واکسیناسیون ایرانی ها در ارمنستان تا وام 50 میلیونی ترک اعتیاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید