بازسازی و طراحی داخلی مرکز مراقبت از بچه ها در مادرید اسپانیا

به گزارش بازی ناتمام، در ادامه فرایند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی خبرنگاران قصد داریم دکوراسیون اداری یکی از جذاب ترین و پیروز ترین طراحی داخلی اداری در سال 2018 ، در شهر مادرید اسپانیا بپردازیم .

بازسازی و طراحی داخلی مرکز مراقبت از بچه ها در مادرید اسپانیا

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این محیط اداری به مساحت 450.0 m2 و در فضایی مستطیل شکل طراحی شده است .

این پروژه شامل بازسازی و تعمیرات ساختمان فعلی به منظور برطرف نیازهای یک مرکز مراقبت از بچه ها است . این پیشنهاد بر اساس اضافه کردن یک بدنه جدید و گسترش این ساختمان و یک نمای شیشه ای جدید برای این ساختمان است .

برای بازسازی این ساختمان تیم معماری در مرحله اول به نوسازی و تحکیم ساختار موجود در این ساختمان پرداخت . هم چنین تخریب جزئی قسمت عقبی ساختمان برای ادغام هسته جدید ارتباطات و خدمات در این محیط بود . هم چنین نمای این ساختمان نیز تعویض شد و نمای بتنی پوسیده و از بین رفته آن با نمایی شیشه ای جابجا شد . استفاده از سایه بان ها و گلدان های گل معلق از طبقات بالا و استفاده از شیشه های دو جداره بر عایق کردن این محیط و بهینه کردن حرارت و تنظیم تابش خورشید یاری میکند .

طراحی داخلی اداری این ساختمان به عناصر خاصی مجهز شده است تا امکان تعامل و اختصاص فضاها و هم چنین دلبستگی عاطفی به دفتر جدید فراهم گردد . مطالعه بعضی از روش های نوین مراقبت از کودک ، اهمیت کارهایی که باعث تقویت اعتماد به نفس ، مسئولیت پذیری و محبت دیگران میگردد از جمله مراقبت از حیوانات خانگی یا گیاهان برجسته میکند .

بعضی از این روینمودها با محموعه ای از محرک های مکانی ، مواد ، رنگ ، مبلمان و طراحی معماری اجرا میگردد مانند ادغام ساز و کار ها در این محیط از جمله استفاده از پنل های متحرک در کلاس های درس ، یا مبلمان قابل حمل که میتواند در مواقع لزوم برداشته گردد و بر باز شدن فضا یاری کند . هم چنین سیستم کتابخانه این ساختمان نیز به گونه ای است که از قفسه های چرخدار استفاده شده است و در مواقع لزوم به قفسه های کتابخانه تبدیل و در وسط سالن برای مطالعه بچه ها قرار میگیرد و در مواقعی که لازم نیست به طور مرتب به در گوشه ای از اتاق که فضای لازم برای آن تعبیه شده ، قرار میگیرد و فضا برای انجام فعالیت های دیگر برای بچه ها باز میگردد .

از دیگر نکات بازسازی ساختمان در حوزه مصرف انرژی این ساختمان است . طراحی محفظه عایق بندی شده جدید ، سیستم نمای ساخته شده از شیشه های دو جداره و استفاده از سایبان ها برای جلوگیری و ورود تابش گرما در تابستان و ورود سرما در زمستان ، حضور گیاهان روی نما جهت تنظیم دما و رطوبت در تابستان ، سیستن تهویه مطبوع و گرمایش از کف طبقات ، همه این عناصر باعث شده است این ساختمان در مصرف انرژی کاملا پایدار باشد و هزینه های نگهداری آن کاهش یابد در حالیکه راحتی بچه ها و والدین و کارمندان آنجا فراهم گردد .

این دکوراسیون اداری توانسته است به خوبی تمام نیازهای نگهداری بچه ها را تامین کند . وجود یک منطقه بازی سرپوشیده ، اتاق ها و کارگاه هایی که بچه ها در آنجا میتوانند به پرورش علایق و استعداد هایشان بپردازند . هم چنین یک تراس عظیم در طبقه آخر میتواند یک چشم انداز زیبا را برای بچه ها فراهم کند .

در خصوص متریال و رنگ های بکار رفته در این فضا نیز ، کف این فضا به رنگ زرد در آمده است در کنار رنگ سفید به کار رفته در دیوار و سقف این ساختمان و هم چنین استفاده از تخته های چوبی با عناصر درشت که در قسمت های مختلف فضای داخلی این ساختمان استفاده شده بر جذابیت بصری این فضا اضافه نموده است .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 649

به "بازسازی و طراحی داخلی مرکز مراقبت از بچه ها در مادرید اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و طراحی داخلی مرکز مراقبت از بچه ها در مادرید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید