تدوین برنامه عمل طرح تکاپو در رسته گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش بازی ناتمام، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تدوین برنامه عمل چهار مرحله ای طرح تکاپو در رسته گردشگری استان اطلاع داد.

تدوین برنامه عمل طرح تکاپو در رسته گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اینکه اجرای طرح تکاپو در توسعه گردشگری استان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال خواهد داشت، ادامه داد: طرح توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار موسوم به طرح تکاپو، یکی از طرح های اشتغال زا بر اساس مطالعه و شناخت جامعه هدف است که بر اساس مطالعه توانمندی های استان ارائه می گردد.

او در ادامه بابیان اینکه با شناسایی مزیت ها و ظرفیت های موجود استان برنامه عملی رسته گردشگری طرح تکاپو تدوین شد، ادامه داد: طی مطالعات و آنالیز های انجام گرفته بر اساس ظرفیت های گردشگری استان، در راستای اشتغال زایی و توسعه پایدار، برنامه عمل طرح تکاپو رسته گردشگری استان در چهار محور اصلی تدوین شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه به تشریح محورهای اصلی این برنامه اشاره نمود و گفت: بر همین اساس شناسایی نیروی کار فعال صنعت گردشگری و تشکیل کانون تشکل های حرفه ای استان و همچنین تقویت برنامه های بازاریابی و تبلیغات با موضوع بازارهای جهانی در دستور کار نهاده شد.

او گفت: همچنین در این راستا دو محور عملیاتی دیگر ازجمله یکپارچه سازی فعالین بخش خصوصی با راه اندازی مرکز تکاپو استان با همکاری منطقه آزاد ارس و توسعه گردشگری صنعتی با توجه به شرایط حاکم بر فعالیت صنف های فعال گردشگری به دنبال شیوع کرونا باهدف تبدیل تهدید به فرصت بهره مندی از ظرفیت ها تدوین شد تا بر اساس برنامه های مذکور بتوانیم گام های مؤثری را در توسعه پایدار گردشگری استان برداریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 482

به "تدوین برنامه عمل طرح تکاپو در رسته گردشگری آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه عمل طرح تکاپو در رسته گردشگری آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید