ترم دوم دانشگاه ارومیه در صورت برگزاری آموزش مجازی تا 15 مرداد ادامه دارد

به گزارش بازی ناتمام، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه گفت: اگر بر اساس مصوبات شورای مقابله با ویروس کرونا، ناگزیر از ادامه برگزاری نیمسال جاری به صورت مجازی باشیم، ترم دوم تحصیلی تا 15 مرداد ادامه خواهد داشت.

ترم دوم دانشگاه ارومیه در صورت برگزاری آموزش مجازی تا 15 مرداد ادامه دارد

علیرضا مظفری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دانشگاه ارومیه همراه با سیاست­های وزارت متبوع برای استمرار بخشیدن به جریان قطع ناشدنی علم­اندوزی، برای ایامی که حفظ تندرستی و جان ارزشمند دانشجویان و اعضای هیئت علمی، برنامة آموزش حضوری را تعطیل کرده، سامانه آموزش مجازی را به خدمت گرفته تا از راه دور همکاران هیئت علمی بتوانند توانمندی های آموزشی را طبق سرفصل­های مصوب منتقل کنند.

مظفری مطرح نمود: دانشگاه ارومیه برای تسهیل امر آموزش دانشجویان مصوّبات را در دستور کار خود قرار داده است. کلاس های درسی مقاطع ارشد و دکتری در صورت عدم تکمیل سرفصل، با درخواست استاد درس برای ترم 2 سال 98 به صورت ناتمام ثبت خواهد شد تا با تکمیل سرفصل با برگزاری کلاس حضوری،حداکثر تا آخر ترم1سال 99 تبدیل به نمره شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه شرح داد: بنا به تشخیص شورای گروه آموزشی، برخی از دروس مقطع کاردانی و کارشناسی می­تواند به صورت خود خوان ارائه شود و دانشجویان بعد از فراگرفتن محتوای درس از طریق منبع یا منابع معرفی شده از سوی استاد درس و برگزاری جلسات آنلاین رفع اشکال از طریق سامانه آموزش مجازی، در آخر ترم پیروز به شرکت در آزمون نهایی شوند.

وی گفت: در صورت درخواست حذف درس یا دروسی از واحدهای انتخاب شدة ترم 2 در سال 98 توسط دانشجویان کارشناسی، استاد درس تنها می­تواند با درخواست20% از دانشجویان کلاس براساس اولویت های تعیین شده توسط شورای گروه موافقت کنند. سامانة درخواست حذف درس بزودی راه اندازی خواهد شد و موعد حذف متعاقباً به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

مظفری با اشاره به حذف بدون احتساب در سنوات تحصیلی بیان نمود: با توجه به امکانات و تسهیلات فراهم شده جهت استمرار آموزش دانشجویان، درخواست حذف بدون احتساب در سنوات تحصیلی مگر در موارد حاد و با تشخیص کمیسیون بررسی موارد خاص قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه اظهار کرد: اگر بر اساس مصوبات شورای مقابله با ویروس کرونا و سیاست های ابلاغی از سوی وزارت متبوع، ناگزیر از ادامه نیمسال جاری به صورت مجازی باشیم، جهت فراهم آوردن فرصت بیشتر برای دانشجویان و اساتید برای تکمیل سرفصل و ارتقای کیفیت آموزش، ترم2 سال 98 می­تواند تا 15 مرداد ماه سال جاری ادامه یابد. امتحانات ترم در بازة زمانی 15 مرداد تا 5 شهریور برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به اینکه امکان حضور فیزیکی دانشجویان در تمامی مقاطع در دانشگاه تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی باشد، برای آن دسته از دانشجویان که آماده ارائه پروپوزال و یا جلسه دفاع از خاتمه نامه و یا رساله خود هستند، سامانه ای مجازی در این خصوص به زودی راه اندازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 428

به "ترم دوم دانشگاه ارومیه در صورت برگزاری آموزش مجازی تا 15 مرداد ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم دوم دانشگاه ارومیه در صورت برگزاری آموزش مجازی تا 15 مرداد ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید