تور استانبول ارزان: ترکیه: از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول استقبال می کنیم

به گزارش بازی ناتمام، ایسنا نوشت: چاووش اوغلو با استقبال از کریدور اسلام آباد-تهران-استانبول، اظهار کرد : تصمیم راه اندازی راستا ارتباطی جاده ای و ریلی در قفقاز جنوبی به ویژه کریدور زنگزور مایه خرسندی است.

تور استانبول ارزان: ترکیه: از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول استقبال می کنیم

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

وزیر امور خارجه ترکیه در سخنانی در پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری مالی (اکو) که در عشق آباد، مرکز ترکمنستان در حال برگزاری است، گفت: یکی از حوزه های مهمی که باید روی آن تمرکز شویم، تجارت و ارتباطات منطقه ای است.

چاووش اوغلو ضمن اشاره به بروز بعضی تغییرات تاریخی در زنجیره تامین جهانی، گفت: آسیا نه تنها به عنوان یک مرکز فراوری، بلکه به عنوان بزرگترین بازار مصرف کننده در حال رشد است.

وی اظهار داشت: این موضوع، فرصت های قابل توجهی را برای همه ما فراهم می نماید. اکو باید به عنوان پل همکاری تجاری و مالی بین آسیا و اروپا عمل کند.

وزیر امور خارجه ترکیه متذکر شد: باید کوشش بیشتری کنیم تا اکو را به یک ساختار نتیجه گرا تبدیل کنیم. تحقق منظره 2025 برای این امر حیاتی است.

وی اضافه کرد: به عقیده من اکو به عنوان سازمانی که در قلب مسیرهای تجاری تاریخی و مراکز فرهنگی واقع شده است، باید فعال تر عمل کند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1375

به "تور استانبول ارزان: ترکیه: از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول استقبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: ترکیه: از کریدور اسلام آباد، تهران، استانبول استقبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید