جامعه نیکوکاری ابرار آماده بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله سی سخت است

به گزارش بازی ناتمام، علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، پس از ورود به شهر یاسوج همراه با هیئت رئیسه اتاق یاسوج، از مناطق زلزله زده شهرستان دنا، باغات و تجهیزات کشاورزی آسیب دیده براثر زلزله و ریزش کوه در روستای بیاره، منازل مسکونی و مدارس آسیب دیده سی سخت، اقامتگاه ها و هتل های آسیب دیده نیز بازدید کرد.

جامعه نیکوکاری ابرار آماده بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله سی سخت است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

طبق اعلام فرماندار دنا، زیرساخت های کشاورزی و آموزشی این منطقه 80 درصد آسیب دیده اند و زلزله اخیر ،105 میلیارد به بخش کشاورزی و 85 میلیارد به بخش آموزشی خسارت وارد نموده است.

خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار بابیان اینکه این نهاد در سه حوزه فعالیت دارد، گفت: توانمندسازی دانش آموزان دبیرستانی که در روستاها هستند و به دلیل مسائل مالی نمی توانند ادامه تحصیل بدهند یکی از حوزه های فعالیت موسسه است.

او اضافه کرد: 200 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات جامعه نیکوکاری ابرار استفاده می نمایند و در این میان بعضی نیز بورسیه شده اند.

او همچنین توانمندسازی روستایی را دیگر اولویت این موسسه دانست و گفت: این برنامه در استان های خراسان جنوبی، کردستان، همدان و سیستان اجرا شده است و پیشنهاد می کنیم در یکی از روستاهای این استان هم به اجرا درآید.

خامنوی با اشاره به اقدامات جامعه نیکوکاری ابرار با وقوع زلزله در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با همکاری فعالان بخش خصوصی در استان کرمانشاه، 14 مدرسه ساخته شده اند و در حال حاضر نیز با مشارکت آموزش وپرورش، 12 مدرسه در منطقه چابهار احداث و بازسازی می گردد.

خامنوی از برنامه ریزی جامعه نیکوکاری ابرار برای ساخت و بازسازی مدارس آسیب دیده سی سخت نیز اطلاع داد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، چهارم اسفندماه جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار اطلاعیه ای از آمادگی برای جمع آوری یاری های نقدی برای یاری به زلزله زدگان شهرستان سی سخت اطلاع داد.

بر این اساس، نیکوکارانی که قصد یاری به زلزله زدگان این شهرستان را دارند می توانند یاری های نقدی خود را به حسابی که از سوی جامعه نیکوکاری ابرار صرفا برای این منظور اختصاص داده شده واریز نمایند.

شماره حساب بانک ملی: 0110712344008

شماره روی کارت: 6037991899703221

نام صاحب حساب: جامعه نیکوکاری ابرار

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 988

به "جامعه نیکوکاری ابرار آماده بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله سی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه نیکوکاری ابرار آماده بازسازی مدارس آسیب دیده زلزله سی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید