جدال مجذوب کننده و نفسگیر در نقش جهان، کار سخت هورسان برای خروج از بحران

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران، هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد. دو تیم بدون شکست سپاهان و شهرداری ارومیه فردا در دیداری مجذوب کننده و نفسگیر در حالی در نقش جهان اصفهان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که یک تیم بالاخره طعم شکست را خواهد چشید.

جدال مجذوب کننده و نفسگیر در نقش جهان، کار سخت هورسان برای خروج از بحران

سپاهان و شهرداری ارومیه دو تیم پرمهره و قدرتمند مسابقات هستند که برای قهرمانی بسته شده اند. رو دررویی صابر کاظمی، پشت خط زن جوان و آینده تیم ملی والیبال در تیم شهرداری ارومیه که این روزها به ستاره ای نوظهور در والیبال جهان تبدیل شده است با امیر غفور، پشت خط زن با تجربه سپاهان، که شروع طوفانی در مسابقات لیگ داشته است دیدنی خواهد بود.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان که صدر جدول را در اختیار دارند در خانه پذیرای شاگردان تندروان در شهرداری ارومیه خواهند بود و باید دید کدام تیم به بردهای متوالی خود ادامه می دهد.

در دیگر بازی هفته تیم هورسان رامسر که تنها تیم بدون پیروزی مسابقات در قعر جدول واقع شده است در خانه میزبان تیم سیرجان خواهد بود. آرمات روز گذشته هدایت تیم هورسان را بر عهده دارد و برای خروج این تیم از بحران کار سختی مقابل سیرجان خواهد داشت. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان پس از شکست هفته پنجم مقابل پیکان برای کسب چهارمین پیروزی مقابل هورسان قرار می گیرند.

شاگردان پیمان اکبری نیز در تیم پیکان که با ورود امیر حسینی، پاسور با تجربه والیبال ایران دو برد متوالی ارزشمند کسب کرده اند فردا در گنبد به مصاف شاگردان جزیده خواهند رفت.

تیم هراز آمل نیز که نخستین باخت خود را هفته پنجم مقابل تیم سپاهان متحمل شد در دیدارهای هفته ششم در خانه از تیم آذرباتری ارومیه پذیرایی خواهند کرد. تیم راه یاب ملل مریوان که بازی بحث برانگیزی در هفته چهارم مقابل شهداب یزد داشته است فردا میهمان سایپا تهران است.

برنامه دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

هورسان رامسر - فولاد سیرجان ایرانیان - ساعت 16 - شهید صدر

شهرداری گنبد - پیکان تهران - ساعت 16 - سال المپیک گنبد کاووس

شهداب یزد - پاس گرگان - ساعت 16 - سالن اختصاصی شهداب

شهرداری ورامین - مس رفسنجان - ساعت 16 - سالن گل عباسی

سایپا تهران - راه یاب ملل مریوان - ساعت 16 - خانه والیبال

هراز آمل - آذرباتری - ساعت 16 - سالن پیامبر اعظم

سپاهان - شهرداری ارومیه - ساعت 17 - نقش جهان اصفهان

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا انتها هفته پنجم:

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1373

به "جدال مجذوب کننده و نفسگیر در نقش جهان، کار سخت هورسان برای خروج از بحران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال مجذوب کننده و نفسگیر در نقش جهان، کار سخت هورسان برای خروج از بحران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید