حرف های جنجالی کاپیتان استقلال بعد از شکست

به گزارش بازی ناتمام، وریا غفوری پس شکست استقلال مقابل نساجی و حذف از جام حذفی اظهار کرد: ما این بازی را برده بودیم. ابتدا باید از طرفداران عذرخواهی کنیم که با وجود موقعیت هایمان نتوانستیم گل بزنیم. حق طرفداران این نبود استادیوم را با ناراحتی ترک نمایند. در بحث داوری ببینید چگونه گل ما را حساب نمی نمایند و پنالتی ما را نمی گیرند. مگر می گردد گل صد درصد ما را نگیرند؟ قبلا داوران در استادیوم آزادی با تمام وجود قضاوت می نمایند و سعی می کردند اشتباه ننمایند، اما ببینید امروز چگونه گل ما را خطا می گیرند.

حرف های جنجالی کاپیتان استقلال بعد از شکست

او ادامه داد: واقعا نوبر است. من روی صحنه گل اعتراض داشتم و قلم بندم را به زمین زدم. داور چه صحنه ای را می بیند؟ انگار یاری داور ویدیویی بیاید کاسبی عده ای تعطیل می شود. هر چه صحنه را نگاه کردم متوجه نشدم چگونه این گل رد شده است. تیم جوان ما را اینگونه به زمین زدند. سال گذشته پای رشید مظاهری از خط رد نشده بود، اما پنالتی را برگرداندند. نمی دانم چرا نمی خواهند استقلال قهرمان نشود.

مدافع استقلال افزود: همه می آیند ماست اقتصادی می نمایند و به یک شکلی صحنه گل آرمان رمضانی را خطا اعلام می نمایند. قسم می خورم این طبیعی نیست. مگر چنین چیزی می شود؟ مگر می شود جلوی طرفداران مان سرمان را ببرند؟ چگونه حرف از فوتبال پاک می زنند؟ من ناپاک تر از این فوتبال ندیده ام. همه باشگاه ها مد شده است بیانیه می دهند. نساجی قبل از بازی بیانیه داده که نگران داوری است. ببینید اکنون چه شد! آیا نتیجه برمی شود؟

او ادامه داد: واقعا شرم آور بود. بعضی از دوستان می خندند که این اتفاق برای استقلال افتاد، اما واقعا شرم آور بود. ما هزاران بار گفتیم VAR بیاورید، اما از آوردن سیستم یاری داور ویدیویی عاجزند. کسی جوابگو نیست و شرم آور است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1541

به "حرف های جنجالی کاپیتان استقلال بعد از شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های جنجالی کاپیتان استقلال بعد از شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید