هزینه ساخت ویلا دوبلکس: حوض های باغ ثبت جهانی شاهزاده ماهان لایروبی می گردد

به گزارش بازی ناتمام، مدیر پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان از لایروبی حوض های این باغ تاریخی از روز شنبه 15 آبان ماه سالجاری به مدت 15روز اطلاع داد.

هزینه ساخت ویلا دوبلکس: حوض های باغ ثبت جهانی شاهزاده ماهان لایروبی می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فوزیه فرحبخش چهارشنبه 12 آبان ماه 1400 با اشاره به اینکه عملیات لایروبی حوض های باغ شاهزاده ماهان دو بار در هر سال انجام می گردد، اظهار کرد: این عملیات دارای مراحل مختلفی است که در مرحله آخر باز کردن مجاری فواره ها و آبگیری مجدد حوض ها انجام می گردد.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان با بیان اینکه در مدت زمان لایروبی حوض ها، آب ورودی به باغ شاهزاده به کانال های انحرافی راهنمایی می گردد، اضافه نمود: در تمام ایام سال آب موجود در این باغ ثبت جهانی از قنات تیگران که خود از ارتفاعات جوپار سرچشمه می گیرد، تامین می گردد.

او اعلام کرد: باغ شاهزاده ماهان همه روزه از ساعت 9 تا 21 میزبان گردشگران و علاقه مندان به آثار تاریخی است.

فرحبخش با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان در سال 1390 به عنوان سیزدهمین اثر ایرانی در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید اعلام نمود: در حال حاضر اطلاعات این باغ از سوی یونسکو به 35 زبان جهان ترجمه و در نقشه گردشگری این سازمان درج شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1342

به "هزینه ساخت ویلا دوبلکس: حوض های باغ ثبت جهانی شاهزاده ماهان لایروبی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه ساخت ویلا دوبلکس: حوض های باغ ثبت جهانی شاهزاده ماهان لایروبی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید