خبرنگاران توزیع 1500 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در خراسان رضوی

به گزارش بازی ناتمام، مشهد- خبرنگاران- شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی هزار و 500 بسته معیشتی با عنوان یلدانه را در بین خانواده های محروم، مبتلایان به کرونا، زنان باردار و بچه ها بیمار در مشهد و چندین شهرستان خراسان رضوی توزیع کرد.

خبرنگاران توزیع 1500 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در خراسان رضوی

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی عصر یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران در این مورد گفت: این بسته ها شامل اقلام خوراکی مانند انار، برنج، حبوبات، روغن، سویا و گوشت است که به خانواده های احتیاجمند ساکن در حاشیه شهر مشهد و شهرستانهایی مانند بردسکن، خلیل آباد، قوچان، صالح آباد و تربت جام توزیع شده است.

آرزو حیدریان اضافه کرد: در سالهای گذشته همزمان با شب یلدا، مراسم جشنی بدین منظور با حضور گروههای هدف برگزار و همزمان چنین بسته هایی نیز به آنان تقدیم می شد که سال جاری با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا چنین مراسمی برپا نمی گردد.

وی ادامه داد: همچنین شورای مشارکتهای زنان خیران سلامت خراسان رضوی در راستای عدالت آموزشی 500 سی دی آموزشی و 100 جلد کتاب یاری آموزشی را با همفکری اساتید معروف کشوری تهیه و تدوین نموده است و به همراه 11 عدد تبلت و گوشی همراه بین دانش آموزانی که به این وسایل احتیاج داشته اند توزیع نموده است.

رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: این شورا از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز توزیع ماسک و محلول های ضد عفونی را بین سه گروه هدف شامل بیماران کرونایی، مادران باردار احتیاجمند و جامعه معلولان خراسان رضوی را در حال انجام دارد به طوری که در آذرماه سال جاری هزار و 200 بسته ماسک و محلول ضد عفونی به همراه بسته های معیشتی برای گروههای مذکور توزیع نموده است.

اضافه کرد: قدردانی از 250 پرستار که در بخش های مراقبت های ویژه به بیماران کرونایی خدمت نموده اند از دیگر برنامه های این نهاد همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار است .

حیدریان ادامه داد: در قالب این اقدام، لوح افتخار، کارت هدیه و اقلام کادویی به جمعی از پرستاران عزیز شاغل در بخش های کرونایی واقع در شهرستانهای مشهد، بردسکن، قوچان، بجستان، خلیل آباد، تربت جام، کلات، تربت حیدریه، طرقبه و شاندیز در طول هفته پرستار اهدا شده است.

شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در سال 1395 در کشور فعالیت خود را شروع کرد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز یک میلیون و 158 هزار و 384 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیماری کووید 19 تا به امروز جان 53 هزار و 625 نفر را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا به امروز 885 هزار و 54 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته اند.

کشورمان در جدول مبتلایان پاندمی کرونا، صندلی پانزدهم را در میان کشورهای دنیا دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران توزیع 1500 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 1500 بسته معیشتی ویژه شب یلدا در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید