خبرنگاران درخواست تمدید مهلت دریافت پروانه ساختمانی در شیراز به خاطر شیوع کرونا

به گزارش بازی ناتمام، شیراز-خبرنگاران-رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز،گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا لازم است که مهلت دریافت پروانه در این شهر تا آخر اردیبهشت ماه تمدید گردد.

خبرنگاران درخواست تمدید مهلت دریافت پروانه ساختمانی در شیراز به خاطر شیوع کرونا

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سینا بنی زمانی آدینه با اشاره به شرایط خاص فعلی جامعه، گفت: در ماه خاتمهی سال شاهد مراجعات انبوه مردم جهت دریافت پروانه ساختمانی با نرخ امسال هستیم که فضای نامناسبی برای انتقال ویروس کرونا ایجاد می نماید.

وی با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورا با موضوع تمدید مهلت دریافت پروانه با نرخ های سال 98 گفت: شهرداری در ابتدای امر با این طرح موافق نبود و با ارائه نامه ای راهکارهایی برای مدیریت این شرایط ارایه می کرد که شورا از تصویب آن خودداری کرد.

بنی زمانی توضیح داد: با این وجود،شهرداری از قصد خود مبنی بر ارایه لایحه دو فوریتی برای تمدید مدت مذکور با نرخ های امسال خبر داده است که می تواند زمینه حفاظت از سلامتی متقاضیان دریافت پروانه را هم فراهم کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه شهرداری بدون تعلل نسبت به تقدیم این لایحه و تمدید مهلت دریافت پروانه تا خاتمه اردیبهشت ماه اقدام کند،اظهار امیدواری کرد که این تصمیم به رضایتمندی متقاضیان پروانه ساختمانی در شیراز منجر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 231

به "خبرنگاران درخواست تمدید مهلت دریافت پروانه ساختمانی در شیراز به خاطر شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست تمدید مهلت دریافت پروانه ساختمانی در شیراز به خاطر شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید