خریداری هزار تن میوه شب عید برای بازار سمنان

به گزارش بازی ناتمام، مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری سمنان گفت: یک هزار و 100 تن میوه برای کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و تعطیلات نوروز خریداری شد.

خریداری هزار تن میوه شب عید برای بازار سمنان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی سلامتی گفت: از مجموع یک هزار و 100 تن میوه خریداری شده برای کنترل بازار شب عید در استان سمنان، 700 تن پرتقال و 400 تن سیب است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری سمنان ادامه داد: میوه های خریداری شده برای شب عید تا 2 هفته آینده به سردخانه های استان منتقل می گردد.

وی بیان نمود: قیمت گذاری میوه شب عید یک روز قبل از توزیع انجام می گردد و در سال های گذشته 24 تا 25 اسفند میوه شب عید بازار استان سمنان توزیع می شد.

سلامتی اظهار کرد: قیمت گذاری میوه شب عید بر اساس شرایط بازار، کیفیت و نوع میوه معین می گردد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری سمنان ادامه داد: بخشی از میوه خریداری شده برای تنظیم بازار شب عید سال جاری در استان سمنان در سردخانه نگهداری و برای تأمین احتیاج روزهای ابتدایی نوروز 99 توزیع می گردد.

نوروز 98 حدود 900 تن میوه برای کنترل و حفظ ثبات قیمت در بازار شب عید و روزهای تعطیل نوروز در استان سمنان توزیع شد که شامل سیب باقیمت 75 هزار ریال و پرتقال باقیمت 39 هزار ریال بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 208

به "خریداری هزار تن میوه شب عید برای بازار سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری هزار تن میوه شب عید برای بازار سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید