خسارت 24 میلیاردی توفان به برق سیستان و بلوچستان

به گزارش بازی ناتمام، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: توفان شدید و بارندگی های پراکنده هفته گذشته تا کنون در این استان 24 میلیارد تومان خسارت به شبکه توزیع برق این منطقه وارد کرد.

خسارت 24 میلیاردی توفان به برق سیستان و بلوچستان

به گزارش ایسنا، خلیل عوض زاده اظهار کرد: 549 اصله پایه فشار میانه و ضعیف، 14 دستگاه ترانس، یک دستگاه بوستر، 44 هزار و 500 متر شبکه و 126 کنتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: شهرستان های سرباز، میرجاوه، کنارک، نگور، پلان، چابهار، راسک، ایرانشهر، بمپور، اسپکه، فنوج، دلگان، سراوان، نیکشهر و قصرقند از جمله مناطقی هستند که دچار خسارت شده اند.

عوض زاده خاطر نشان کرد: بیش از 20 میلیارد و 230 میلیون تومان خسارت و تخریب 405 اصله پایه فشار میانه و ضعیف تنها در شهرستان های چابهار، ایرانشهر، دلگان، راسک و سرباز رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 140 اکیپ عملیاتی و پیمانکاری، 316 سیمبان و 185 دستگاه ماشین آلات طی این بحران فعال بودند گفت: با کوشش نیرو های عملیاتی توزیع برق این استان در همان ساعات اولیه بحران، شبکه های آسیب دیده به وسیله انجام مانور از خطوط مجاور برق دار شد و کار اصلاح و احداث شبکه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بعضی از شهرستان های سیستان و بلوچستان همچنان شاهد توفان و بارندگی های پراکنده هستیم توضیح داد: بر اثر تند باد و باران شدید در منطقه جلگه شهرستان دلگان 41 اصله پایه فشار میانه دچار خسارت شد.

عوض زاده اضافه نمود: این اتفاق طبیعی علاوه بر وارد کردن 900 میلیون تومان خسارت باعث قطع برق روستا های چاه اسحاق و بالشتی این منطقه شد.

وی بیان نمود: 6 اکیپ عملیاتی از همان ساعات اولیه بحران، در منطقه حاضر هستند، اما با توجه به باتلاقی بودن زمین، عملیات ترمیم شبکه و نصب تیر در ابتدا با کندی روبرو شد که طی یوم جاری با مساعد شدن شرایط شرایط و با همکاری فرمانداری شهرستان دلگان عملیات احداث به سرعت در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1218

به "خسارت 24 میلیاردی توفان به برق سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 24 میلیاردی توفان به برق سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید