داستان ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)را با کد کیو.آر بشنوید

به گزارش بازی ناتمام، پایه های سیمانی نصب شده در خیابان ولی عصر (عج) قرار است روایتگر گوشه ای از قصه های معابر تهران باشد. این قصه ها را با یاری کدهای کیو.آر بشنوید.

داستان ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)را با کد کیو.آر بشنوید

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

خبرنگاران- مرضیه موسوی: چند روزی است که پایه های سیمانی با کدهای کیو آر در خیابان ولی عصر(عج) قد علم نموده اند و در مقابل بعضی از ساختمان ها و کوچه های این خیابان به چشم می خورد. قصه ساختمان اسکان یکی از این تابلوهای سیمانی است که با اسکن کد مقابل آن با تلفن همراه می توان داستانش را شنید. همایون نورچه ای رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 3 می گوید :این پایه های سیمانی با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران در معبر خیابان ولی عصر (عج) نصب شده اند و شهروندان می توانند با اسکن کد روایتی از تاریخچه بعضی از بناهای تاریخی این معبر را بشنوند. در خیابان ولی عصر(عج) که در منطقه3 قرار گرفته است 30پایه سیمانی برای شنیدن قصه های هویتی این گذر نصب شده است. نصب این تابلوها و طراحی های اولیه صورت گرفته. این پروژه هنوز به طور کامل اجرایی نشده است و شهروندان بعد از خاتمه طرح فاصله گیری اجتماعی می توانند این قصه ها را با اسکن کدهای کیو آر بشنوند. نورچه ای می گوید :هدف از اجرای این طرح این است که شهروندان با تاریخچه و هویت شهر تهران بیشتر آشنا شوند و با مکث کوتاهی با رسیدن به هر کدام از این معابر و ساختمان ها بتوانند با رویدادی که در آن نقطه از شهر در گذشته اتفاق افتاده است آشنا شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 299

به "داستان ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)را با کد کیو.آر بشنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان ساختمان های خیابان ولی عصر(عج)را با کد کیو.آر بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید