راز ثروت هنگفت مهران غفوریان لو رفت ! ، شغل دوم پنهانش چیست؟!

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران:مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی علاوه بر حرفه بازیگری یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی دارد.

راز ثروت هنگفت مهران غفوریان لو رفت ! ، شغل دوم پنهانش چیست؟!

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی علاوه بر حرفه بازیگری یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی دارد. مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران است. مهران غفوریان ازدواج نموده و متاهل است همسرش آرزو غفوریان است و حاصل ازدواج مهران غفوریان یک دختر به نام هانا است.مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می باشد.

بیوگرافی مهران غفوریان

در خیابان مولوی تهران به جهان آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی می نماید.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج معروفیت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از برترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی نموده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

منبع: شمانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1352

به "راز ثروت هنگفت مهران غفوریان لو رفت ! ، شغل دوم پنهانش چیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز ثروت هنگفت مهران غفوریان لو رفت ! ، شغل دوم پنهانش چیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید