رعایت خانه نشینی سیر بیماری را کاهش می دهد

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/اردبیل قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 10 روز خانه نشینی در روزهای آینده باعث کاهش سیر صعودی بیماری در استان خواهد شد.

رعایت خانه نشینی سیر بیماری را کاهش می دهد

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

دکتر افشین فتحی امروز ششم فروردین اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته تعداد موارد مثبت قطعی براساس جواب آزمایش ویروس شناسی در سطح استان 9 نفر بود بطوریکه کل موارد مثبت قطعی با احتساب امروز به 327 نفر رسید.

وی با اشاره به تعداد موارد بستری در استان گفت: 345 نفر موارد بستری در مراکز درمانی استان وجود دارد که ازین تعداد در 24 ساعت گذشته شاهد سه نفر فوتی در استان بودهایم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کل فوتیهای ناشی از ویروس کرونا در سطح استان از آغاز این بیماری 47 نفر میباشد.

به گفته وی اگر 10 خانه نشینی رعایت گردد شاهد کاهش سیر صعودی بیماری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران، فتحی در ادامه با اشاره به غربالگری 93 درصد مردم استان، گفت: این روزها سرعت غربالگری بدلیل عدم پاسخ به تماس همکاران و در منزل نبودن مردم کند شده لذا درخواست ما از هم استانیهای عزیز این است که به تماسهای همکاران بهداشتی جواب دهند تا آمار به 100 درصد رسیده و بتوانیم دور دوم غربالگری را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 260

به "رعایت خانه نشینی سیر بیماری را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت خانه نشینی سیر بیماری را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید