زمان ثبت نام در یازدهمین جایزه شهید علی محمدی تمدید شد

به گزارش بازی ناتمام، یازدهمین جایزه علی محمدی سال 1401 به رساله های برتر دکتری فیزیک اعطا می گردد که مهلت ثبت نام آن تا دهم اسفندماه تمدید شد.

زمان ثبت نام در یازدهمین جایزه شهید علی محمدی تمدید شد

به گززارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند جایزه ای به نام جایزۀ علیمحمدی اعطا می نماید.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموختۀ دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و کوشش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.

این جایزه در سال 1401 به رساله های دکتری برگزیده در رشته فیزیک که در داخل کشور تهیه شده و طی سال های 1397 الی 1400 مرحلۀ دفاع را گذرانده باشند، اعطا می گردد.

برای ورود به مرحلۀ داوری، ضروری است کار های پژوهشی صورت گرفته در دورۀ دکتری و رسالۀ حاصل از آن، به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رسالۀ دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان رسالۀ ممتاز شناخته شده باشد.

نامزدی هر شرکت کننده باید کتباً به وسیله استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوط به متقاضی، دلایل، مستندات، و مقالات مستخرج از رساله اعلام گردد. توصیه نامه حداقل 2 استاد تأیید کننده دیگر می بایست پس از ثبت نام متقاضی به وسیله اساتید به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال گردد.

مهلت ثبت نام متقاضیان و بارگذاری مدارک و مستنداتشان تا دهم اسفندماه تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1577

به "زمان ثبت نام در یازدهمین جایزه شهید علی محمدی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام در یازدهمین جایزه شهید علی محمدی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید