سرویس های مدارس در 6 مرکز معاینه فنی ارزیابی می شوند ، توصیه مهم به والدین دانش آموزان: خودروی دارای معاینه فنی کرایه کنید

به گزارش بازی ناتمام، مدیر عامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از تهیه چک فهرست معاینه فنی و اختصاص 6 مرکز برای انجام تست های معاینه فنی سرویس مدارس اطلاع داد و گفت که این اقدام در راستای تامین امنیت دانش آموزان انجام می گردد.

سرویس های مدارس در 6 مرکز معاینه فنی ارزیابی می شوند ، توصیه مهم به والدین دانش آموزان: خودروی دارای معاینه فنی کرایه کنید

به گزارش خبرنگاران، برای تسریع فرایند تست معاینه فنی سرویس مدارس مکاتباتی میان مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و مسئولان آموزش و پرورش اجرا شده است و آن طور که شادی مالکی گفته: با توجه به این که مخاطبان سرویس های مدارس، بچه ها و نوجوانان هستند، چک فهرست ویژه ای برای سرویس مدارس تهیه کردیم تا به صورت ویژه تری تست شوند.

به گفته او هنگام معاینه فنی شاخص هایی همانند قفل درها، کمربندها، دارا بودن کپسول اطفای حریق و... و. چک می گردد. مالکی به والدین توصیه کرد: اگر می خواهند فرزندشان را برای سرویس مدرسه ثبت نام نمایند حتما استعلام بگیرند که خودرو، معاینه فنی داشته باشد. مسئولان مدارس هم از سرویس دارای گواهی معاینه فنی که بیش از یک ماه نگذشته، استفاده نمایند.

آن طور که مدیرعامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفته: علاوه بر 6 مرکز سرویس مدارس با معرفی نامه از آموزش و پروش می توانند به نزدیک ترین مرکز معاینه فنی مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1772

به "سرویس های مدارس در 6 مرکز معاینه فنی ارزیابی می شوند ، توصیه مهم به والدین دانش آموزان: خودروی دارای معاینه فنی کرایه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس های مدارس در 6 مرکز معاینه فنی ارزیابی می شوند ، توصیه مهم به والدین دانش آموزان: خودروی دارای معاینه فنی کرایه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید