شرکت های تلفن همراه کانادایی: تماس تلفنی با اپراتور، 10 دلار هزینه دارد

به گزارش بازی ناتمام، خدمات شرکت های مخابراتی هر روز هزینه جدیدی در بر دارد. تنظیم کننده مخابرات کانادا نیز به جمع مشتریان ناراضی پیوسته است و از افزایش تعداد هزینه های شرکت های مخابراتی در قبال تماس مشتریان برای انجام تغییرات در حساب های کاربری ابراز نگرانی نموده است.

شرکت های تلفن همراه کانادایی: تماس تلفنی با اپراتور، 10 دلار هزینه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

هدف شرکت های مخابراتی این است که مشتریان را تشویق کند تغییرات را به صورت شخصی و آنلاین انجام دهند - گزینه رایگان خود پرداز.

اما این طرح ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید چون مشتریانی که ترجیح میدهند کار را با حضور فردی زنده انجام دهند از وجود هزینه اضافی ابراز نگرانی نموده اند.

یکی از مشتریان فایدو در ونکوور گفته است: کلاهبردای است.

فایدو از روز چهاردهم ماه می برای تماس های درخواست تغییرات در حساب کاربری که امکان انجام آن ها به صورت آنلاین وجود دارد هزینه ای برابر با 10 دلار دریافت خواهد نمود. این تماس ها شامل پرداخت قبض، به روز کردن اطلاعات یا تغییر شیوه پرداخت رمز پیغام صوتی است.

به گزارش سی بی سی، مشتریانی که ترجیح می دهند با مکالمه تلفنی با اپراتور، کارهای خود را انجام دهند، می گویند شرکت های مخابراتی جدیدا 10 دلار برای تغییرات طلب می نمایند؟ این در حالی است که راجرز (شرکت مخابراتی مادر فایدو) می گوید بیشتر مشتریان در حال حاضر از امکانات رایگان آنلاین استفاده می نمایند. این خدمات به راحتی امکان ایجاد تغییرات را فراهم نموده است.

سخنگوی شرکت بل می گوید: از آنجایی که بیشتر کاربران به استفاده از امکانات خود پرداز آنلاین روی آورده اند، سرمایه گذاری ما بیشتر به سمت خدمات دیجیتال می رود که دست مشتری را بازتر می گذارد.

برند ارزان قیمت شرکت راجرز، به نام چتر، از ماه آگوست سال گذشته 5 دلار برای ارائه خدمات تلفنی در نظر گرفت و بل و برند ارزان قیمتش، ویرجین موبایل، 10 دلار برای ارائه خدمات محاسبه می نمایند. فایدو و برند ارزانقیمت تلوس، به نام کودو، نیز 10 دلار برای ارائه خدمات اپراتوری در نظر می گیرند.

خاتمهی بر قبض کاغذی

شرکت های مخابراتی به طور روز افزون از مشتریان می خواهند که قبض هایشان را به صورت آنلاین دریافت نمایند و نه قبض کاغذی.

کودو ارسال قبض کاغذی را به کل متوقف نموده است و همین باعث شده که گروهی از شهروندان کهنسال گلایه ای به تنظیم نماینده خدمات مخابراتی کانادا تقدیم نمایند.

هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

تلوس در ماه نوامبر خدمات کاغذی را حذف کرد، و فایدو نیز ماه گذشته قدم به همین راه گذاشت.

تلوس به سی بی سی گفته است که مشتریان همچنان میتوانند درخواست قبض کاغذی نمایند. راجرز گفته است فایدو برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر روی خدمات دیجیتال سرمایه گذاری نموده است و در صورتی که افرادی نسبت به استفاده از امکانات آنلاین نگران هستند، این شرکت با کمال میل همکاری خواهد نمود.

مشتریان به سی بی سی گفته اند گلایه از فایدو به خاطر خاتمه دادن به صدور قبض کاغذی به جایی نرسیده و اینکه شرکت های مخابراتی خدمات ناچیزی ارائه می نمایند.

بل تلوس راجرز فایدو مخابرات کانادا

منبع: مداد
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 695

به "شرکت های تلفن همراه کانادایی: تماس تلفنی با اپراتور، 10 دلار هزینه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های تلفن همراه کانادایی: تماس تلفنی با اپراتور، 10 دلار هزینه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید