ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا

به گزارش بازی ناتمام، وزیر خارجه ونزوئلا که در رأس هیأتی به ایران آمده، ظهر امروز (دوشنبه) با همتای ایرانی خود ملاقات و مصاحبه می نماید.

ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرنگاران، خورخه آرئاسا وزیر خارجه ونزوئلا که به منظور ملاقات و مصاحبه با مقامات کشورمان به تهران آمده، ظهر امروز (دوشنبه) با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود ملاقات و مصاحبه می نماید.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی دیروز از سفر وزیر خارجه ونزوئلا به تهران اطلاع داد و گفت: خورخه آرئاسا وزیر امور خارجه ونزوئلا یکشنبه شب در رأس هیأتی وارد تهران می گردد و با محمدجواد ظریف و سایر مقامات عالیرتبه کشورمان ملاقات و در مورد مسائل مورد اهتمام طرفین مصاحبه و گفتگو خواهد نمود.

وزیر امور خارجه ایران تیر ماه امسال برای شرکت در نشست وزرای خارجه دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد و بعد از سفر به نیویورک به کاراکاس سفر و با همتای خود ملاقات و مصاحبه نموده بود.

لازم به ذکر است ظریف در هفته ای که گذشت به عمان و هندوستان سفر نموده بود. در دو هفته اخیر تهران میزبان وزرای خارجه قطر و عمان، امیر قطر، نخست وزیر سوریه و نماینده ویژه رئیس جمهور فیلیپن بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 209

به "ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف ظهر امروز میزبان وزیر خارجه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید