عضویت جوانان 18 سال به بالا در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

به گزارش بازی ناتمام، جوانان 18 سال به بالا می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایری چهارمحال و بختیاری عضو شوند.

عضویت جوانان 18 سال به بالا در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان می توانند بعد از رسیدن به 18 سال در صندوق ما عضو شوند تا از مزایای آن بهره مند گردند.

تراکمه بازنشستگی، ازکارافتادگی، پرداخت مستمری فوت برای بازماندگان، ایجاد سابقه و نقل و انتقال سوابق را از مزایای این بیمه مطرح نمود و اضافه کرد: تمامی افراد 18 تا 50 سال از جمله فعالان بخش کشاورزی در شهر های بالای 20 هزار نفر، تمام روستائیان، عشایر، رانندگان حمل بار و مسافر بین شهری، ساکنان شهر های زیر 20 هزار نفر، شاغلین حوزه صنایع دستی و هنر های دستی، زنبورداران، بافندگان قالی، فرش، گلیم، جاجیم و سایر اقشار، چون کارکنان شاغل در شرکت های وابسته به نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و نظام دامپزشکی می توانند به عضویت این صندوق درآیند.

بیشتر بخوانید

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جوانی که 18 ساله می شود جایی برای دریافت بیمه ندارد و یا اینکه پرداخت حق بیمه برایش سخت است، اما در این بیمه با کنار گذاشتن ماهانه 50 تا 133 هزار تومان می توانند به عضویت بیمه درآیند چراکه حق بیمه در این صندوق سالانه 600 تا یک میلیون و 596 هزار تومان است که می توانند به صورت سالیانه، 6 ماهه و یا سه ماهه پرداخت کنند.

به گفته وی؛ برای جوانی که از 18 سالگی به عضویت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در می آید سابقه بیمه ایجاد می شود و این فرد می تواند بیمه خود را به سایر بیمه ها انتقال دهند یا در همین صندوق ادامه دهند.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1657

به "عضویت جوانان 18 سال به بالا در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت جوانان 18 سال به بالا در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید