عنایتی: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی هوادار بعد از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم و مطمئنم این تیم در لیگ خواهد ماند.

عنایتی: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مقابل سپاهان اظهار کرد: ما می دانستیم بازی سنگینی مقابل تیم خوب و پر مهره سپاهان داریم. طی هفته گذشته خیلی کار کردیم تا از این بازی با امتیاز بیرون بیاییم اما متاسفانه در اواخر بازی با یک اشتباه فردی گل خوردیم و شکست خوردیم. اشتباه جزئی از فوتبال است و مربیان باید تاوان این اشتباهات را بدهند. من از تلاش بچه ها راضی هستم و مطمئنم به خود باوری می رسند.

او ادامه داد: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم و مطمئنم این تیم در لیگ خواهد ماند. ما نسبت به بضاعتی که داشتیم تیم را بستیم. بضاعت مان همین بود و باز هم قول می دهم با همین بازیکنان هم در لیگ می مانیم. تنها چیزی که ما را دارد اذیت می کند بی تجربگی است اما در کل به آن چیزی که خواستیم رسیدیم. هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می آید تمام تلاشش را می کند در لیگ بماند. دوستانی که تیم را تحویل گرفتند بلند پرواز هستند و مطمئمنم در آینده اتفاقات خوبی برای این تیم می افتد.

سرمربی هوادار با بیان این که لیستی به باشگاه دادم تا بازیکن جذب کنیم، گفت: امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد تا بتوانیم کار را پیش ببریم. در این بازی حمله کردن جلوی سپاهان خودزنی بود چون بازیکنان توانمندی دارند. دیدید که در یک لحظه و یک غفلت بازی را واگذار کردیم. ما نسبت به گذشته تدافعی تر بودیم اما تا حدود خیلی زیادی پیروز بودیم. در کل از نحوه بازی تیم مان راضی هستم.

او اضافه کرد: جو لیگ برتر از لیگ یک سنگین تر است و زمان می برد تا بازیکنان بتوانند خود را با شرایط وقف دهند. پیش بینی می کردیم که این اتفاق بیفتد اما سعی می کنیم زودتر شرایط را درست کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1359

به "عنایتی: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: امیدوارم از این باخت ها درس بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید