ماجرای زنی که قسمت های مختلف بدن مرده ها را می فروخت

به گزارش بازی ناتمام، زنی اهل آرکانزاس آمریکا، که در مرده سوزخانه کار می کرد، بخش های مختلف بدن مرده های متعلق به مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس را سرقت نموده و به وسیله فیس بوک به علاقه مندان می فروخت.

ماجرای زنی که قسمت های مختلف بدن مرده ها را می فروخت

به گزارش خبرآنلاین، زن 36ساله ای که زمانی در مرده سوزخانه کار می کرد، حدود 20 جعبه از قسمت های مختلف اجساد متعلق به آزمایشگاهی از مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس، را سرقت نموده و با قیمت 11هزار دلار فروخت.

این زن که در یک شرکت ارائه دهنده خدمات مرده سوزی کار می کرد، به اجسادی که برای تحقیق به آزمایشگاه مدرسه پزشکی دانشگاه آرکانزاس اهدا شده بود، دسترسی داشت و بخش هایی از بدن های این اجساد را به صاحب گروهی خصوصی در شبکه اجتماعی فیس بوک به نام آدیتیز؛ Oddities- به معنای عجایب- می فروخت. صاحب این شبکه اجتماعی که در پنسیلوانیا زندگی می نماید، مبالغ خرید این بخش های اجساد را به وسیله پی پل پرداخت می کرد. این خرید و فروش 16 بار انجام شد و جعبه های حاوی پوست، یک عدد گوش، یک عدد بازو، کلیه، کبد، دست، سینه، اندام های تناسلی مردانه، جنین، جمجمه و یک سر کامل انسان، به وسیله پست به پنسیلوانیا ارسال می شد.

بعد از 9 ماه، این اقدام غیرقانونی فاش شد و پلیس هر دو فروشنده و خریدار را دستگیر کرد و زن فروشنده هم بلافاصله از مرده سوزخانه اخراج و شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1726

به "ماجرای زنی که قسمت های مختلف بدن مرده ها را می فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای زنی که قسمت های مختلف بدن مرده ها را می فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید