ماد تازه ویچر 3 مسابقات قایق رانی حذف شده را به بازی برمی گرداند

به گزارش بازی ناتمام، عرضه ابزار مادینگ ردکیت (REDkit) برای بازی ویچر 3 به کاربران این اجازه را می دهد تا ماجراجویی خود در این اثر را به روش منحصربه فرد خود شخصی سازی نمایند و با دسترسی به ابزار قدرتمندی که سازندگان از آن برای خلق بازی بهره گرفته اند، راه های نوی برای توسعه دادن این عنوان بیافرینند. برای مثال مادِرها با دسترسی به فایل های بازی یک سرانجام نو را کشف نموده اند. در این سرانجام می بینیم که شخصیت ینفر (Yennefer) در حرکتی غافل گیرنماینده به دوستانِ جادوگرش خیانت می نماید.

ماد تازه ویچر 3 مسابقات قایق رانی حذف شده را به بازی برمی گرداند

اکنون یک مادِر به نام MerseyRockoff یک سری فایل های صوتی و متنیِ ویچر 3 را پیدا نموده که به مراحل حذف شده مسابقات قایق رانی در بازی مربوط می گردد. حال این فرد دست به کار شده و کوشش نموده تا این مراحل را بازسازی کند. MerseyRockoff در شرح این ماد خاطرنشان می نماید: ماد نو ویچر 3 ایده اصلی استودیوی سی دی پراجکت رد از مسابقات قایق رانی را بازیابی می نماید. با انتشار ردکیت، 100٪ اسکریپت مسابقات قایق رانی در فایل های بازی یافت شد و از این رو باعث شد روند بازسازی آغاز گردد. تنها فایل های صوتی و متنی پیدا شد و بقیه چیزها بر اساس نوشته سی دی پراجکت رد از نو ایجاد شد. این بدان معناست که تمامی مکالمات، شخصیت ها، اعلامیه ها و نوشته هایی که در این ماد ارائه شده، در اصل به وسیله سی دی پراجکت رد نوشته شده اند.

ماد Boat Races خیلی خوب با محتوای اصلی بازی عجین شده و ساختار یکپارچه ای را ارائه می دهد. در این ماد می توانیم شاهد صحبت گرالت (شخصیت اصلی بازی) با اهالی شهر و برگزارکنندگان این مسابقات در رابطه با رقابت های قایق رانی باشیم و همین طور تکه دیالوگ های مرتبطی را در خیابان های شهر بشنویم.

در ابتدای این مسابقات شما ناچار می شوید تا نمایندگی Novigrad یا Redania که حامی مسابقات هستند را در میان 4 تورنمنت موجود به عهده بگیرید. در هر یک از این رقابت ها، شما باید مسیر معین شده به وسیله چوب های سوزانِ روی آب را دنبال کنید و در نهایت با برنده شدن مقداری پول و پاداش کسب کنید. شما می توانید اسامی این تورنمنت ها را در ادامه مشاهده کنید:

  1. The Novigrad Regatta
  2. The Oxenfurt Regatta
  3. The Helmsmans Dash
  4. The Rally of the Wrecks

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 تیر 1403 بروزرسانی: 23 تیر 1403 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1801

به "ماد تازه ویچر 3 مسابقات قایق رانی حذف شده را به بازی برمی گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماد تازه ویچر 3 مسابقات قایق رانی حذف شده را به بازی برمی گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید