مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار از رسپینا

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران ؛ خرید اینترنتی بلیط قطار امروزه یکی از روش های پر هوادار خرید می باشد. اینکه بلیط اینترنتی خود را از چه درگاه و سایت اینترنتی بخریم بسیار حائز اهمیت است. یکی از برترین درگاه های خرید، سایت فروش انلاین بلیط قطار رسپینا می باشد که در ادامه مفصل به معرفی این سامانه آنلاین پرداخته ایم:

مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار از رسپینا

سفر با قطار به صرفه ترین و راحت ترین روش برای سفرهای جاده ای

سفر با قطار از به صرفه ترین و مطمئن ترین سفر های جاده ای است. معمولا با انتخاب قطار برای جهت های مختلف راحت ترین نوع سفر را انتخاب می کنیم زیرا هم امکان خوابیدن و دراز کشیدن در قطار وجود دارد و هم خرید بلیط قطار نسبت به امکانات آن بسیار ارزان می باشد. و جود رستوران و کوپه های دارای سیستم های صوتی و تصویری باعث می گردد که سفر ریلی یکی از برترین روش های سفر با قیمتی بسیار مناسب باشد. درجه بندی های قطار و وجود این امکان که از بین چندین نوع قطار یکی را بر اساس بودجه خودمان انتخاب کنیم نیز از دیگر دلایلی است که سبب شده تعداد زیادی از افراد مسافرت ریلی را از اولویت های انتخاب خود برای سفر قرار دهند.

چرا بلیط قطار را باید اینترنتی بخریم؟

خرید بلیط قطار به دو روش اینترنتی و حضوری انجام می گردد. امروزه اما اغلب افراد تمایل دارند تا بلیط خود را به صورت اینترنتی رزرو کنند. خرید بلیط قطار به صورت اینترنتی دارای مزایایی از جمله صرفه جویی در وقت است. علاوه بر این با خرید انلاین بلیط افراد حق انتخاب بیشتری دارند و می توانند با رصد انواع مختلف قطار ها و امکانات متفاوت آن ها یکی از بلیط های مناسب با بودجه و زمان سفر خود را انتخاب کنند. از این رو توصیه می کینم حتما بلیط خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید. با خرید اینترنتی بلیط به سادگی می توانید ان را مسترد نمائید و بدون نگرانی و در کمتر از 72 ساعت وجه شما به حسابتان واریز می گردد. علاوه بر این اگر شما بلیط خود را از درگاه مناسبی تهیه کنید می توانید از مزیت های مختلفی نیز بهرمند شوید که تهیه بلیط را به صورت اینترنتی و سفر با قطار را برای شما لذت بخش تر می نماید. سایت فروش بلیط رسپینا یکی از برترین درگاه های خرید بلیط به صورت انلاین است اما چرا ؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی شرکت خدمات گردشگری رسپینا

شرکت رسپینا یکی بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مسافرتی در کشور است که از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده است. رسپینا از معتبر ترین درگاه و سایت های فروش بلیط می باشد که امکاناتی فراوانی را برای کاربران خود ایجاد نموده است تا بتوانند به راحتی بلیط قطار خود را به صورت اینترنتی- تلفنی- حضوری خریداری کنند. این شرکت گردشگری امروزه با بیش از 100 کارمند خبره در حوزه گردشگری اماده خدمت رسانی به دوستداران سفر در سراسر کشور می باشد. شما می توانید با خرید بلیط قطار از رسپینا از مزایای مختلف ان که در ادامه به آن پرداخته ایم بهره ببرید.

مزیت خرید بلیط قطار از رسپینا

امروز درگاه ها و سایت های مختلفی برای فروش بلیط به صورت اینترنتی در حال رقابت با یکدیگر هستند که نام بعضی از آن ها اشنا تر است و بعضی نیز به تازگی اغاز به فعالیت کرده اند اما از میان این همه سایت گردشگری به کدام سایت برای خرید بلیط باید اعتماد کنیم؟ به جرعت می توان گفت رسپینا یکی از برترین سایت های فروش انلاین بلیط می باشد. در این بخش، تعدادی از خدمات ارائه شده در این سامانه فروش انلاین را آنالیز کرده ایم.

رزرو کوپه دربست

گاهی افراد تمایل دارند با خانواده راهی سفر شوند و به همین جهت بدنبال رزرو کوپه دربست هستند. با خرید بلیط قطار خود از سایت رسپینا می توانید به راحتی و با انتخاب گزینه کوپه دربست از داخل سایت، کوپه ویژه خود را رزرو کنید و سفر خود را با خانواده و دوستان با خیال راحت پیش ببرید.

رزرو کوپه ویژه بانوان

برای رزرو کوپه ویژه بانوان دیگر لازم نیست اقدام به خرید حضوری بلیط بکنید! کافی است با وارد شدن به سایت رسپینا و انتخاب شهر مبدا و مقصد، گزینه مخصوص خواهران را انتخاب کنید. این گزینه نه تنها برای خانم ها بلکه برای اقایان نیز فعال می باشد و می توانید با انتخاب گزینه مخصوص برادران کوپه ویژه اقایان انتخاب نمائید و مسافرت لذت بخش خود را به سادگی و با چند کلیک و خرید انلاین بلیط قطار اغاز کنید.

امکان حمل خودرو با قطار

از دیگر مزایایی که به وسیله سایت رسپینا ارائه می گردد حمل خودرو با قطار است. شما می توانید این فرایند را پیگیری کنید و به سادگی با برقراری ارتباط با کارمندان بخش پشتیبانی قطار از ایستگاه حمل خودرو در ایران آگاه شوید و با خیال راحت بلیط خودرو خود را تهیه نمایید.

رزرو هتل همراه با قطار

اگر قصد مسافرت با قطار به شهر دیگر با اقامت چند روزه را دارید حتما احتیاجمند این خواهید بود که هتل خود را نیز پیش از سفر رزرو کنید تا بعد از رسیدن به مقصد استرس محل اقامت خود را نداشته باشید. قطعا داشتن یک سفر برنامه ریزی شده دلچسب تر از سفر های بی برنامه و پر اضطراب خواهد بود. از این رو رسپینا این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید هنگام رزرو بلیط قطار، هتل محل اقامت خود را از بین چندین هتل با قیمت های مختلف انتخاب نمائید. به عبارتی شما می توانید بسته به بودجه خود هتل های مناسب و نزدیک به مکان های دلخواه خود در شهر مقصد را با رسپینا پیدا و رزرو کنید.

امکان خرید گروهی بلیط

از دیگر مزایای خرید بلیط انلاین از رسپینا می توان به امکان خرید گروهی اشاره نمود. گاهی افراد قصد دارند گروهی سفر کنند و تعداد مسافران بیش از چهار نفر می باشد. شما می توانید با رسپینا بلیط های خود را به صورت گروهی خرید نمائید. برای این منظور کافی است تا در هنگام رزرو بلیط گزینه تعداد مسافران را انتخاب کنید و به همان تعداد بلیط خود را رزرو کنید.

رزرو تلفنی بلیط قطار از رسپینا

علاوه بر خرید اینترنتی سایت رسپینا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به سادگی و با برقراری ارتباط و تماس با کارمندان خبره این شرکت بلیط خود را به صورت تلفنی خریداری نمائید. کافی است تا با شماره های موجود شرکت از جمله: 05131402 تماس حاصل فرمائد و به سادگی بلیط مورد نظر خود را تنها با یک تماس تلفنی خرید نمائید.

خرید بلیط در صورت تکمیل ظرفیت

بعضی اوقات در ساعات ابتدایی فروش، بلیط های جهت های پرتردد در روز های خاص از جمله تعطیلات عید و ... به سرعت به اتمام می رسد. جالب است بدانید که رسپینا حواسش به شرایط این چنینی بوده و قابلیتی برای مسافران در نظر گرفته شده است که طی آن می توانند در صف خرید قرار گیرند. در این شرایط مسافر با وارد نمودن مشخصات و پیش خرید بلیط، در صورت افزایش ظرفیت و یا کنسل کردن بلیط از سوی سایر مسافران به صورت اتوماتیک بلیط برای شما رزرو می گردد و می توانید به سفر خود برسید.

مشاهده امکانات قطار حتی قبل از خرید بلیط

شما قادرید قبل از خرید بلیط قطار با کلیک بر روی انواع شرکت های ارائه دهنده بلیط جهت مورد نظرتان، تمام امکانات شرکت های ریلی مختلف را چک کنید و با مقایسه آن ها بلیط مورد نظر خود را با در نظر گرفتن بودجه تان انتخاب نمائید. بعلاوه می توانید قبل ار رزو بلیط امکانات هرکدام از قطار های موجود را مقایسه کرده و برترین و مناسب ترین آن را انتخاب نمائید.

استرداد انلاین و تلفنی و استرداد وجه در کمتر از 72 ساعت

اگر به هر دلیلی قصد داشتید تا بلیط خود را بعد از خرید کنسل نمائید می توانید در خانه مراحل استرداد بلیط خود را انجام دهید. شما با خرید از رسپینا می توانید مطمئن باشید که وجه بلیط پس از کسر جریمه بعد از 72 ساعت برای شما واریز می گردد.

پشتیبانی 24 ساعته از لحظه خرید بلیط تا خاتمه سفر

از دیگر مزایای خرید بلیط از رسپینا پشتیبانی 24 ساعته این شرکت می باشد. از لحظه خرید بلیط کارمندان بخش قطار رسپینا به صورت 24 ساعته در دسترس شما خواهند بود و در صورت تاخیر در حرکت، کنسلی حرکت و ... شما را آگاه می کنند.

خرید بلیط قطار در کمتر از یک دقیقه از رسپینا

اطلاعات شما پس از خرید اول از رسپینا در سایت ذخیره می گردد تا در خرید های بعد احتیاج مند تکرار و نگارش دوباره اطلاعات نباشید. بعلاوه با خرید از رسپینا در خاتمه هر خرید هدیه های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. سرعت سایت و عدم احتیاج به لاگین مجدد از دیگر مزایایی است که این سامانه خرید آنلاین بلیط در اختیار شما قرار می دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1538

به "مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار از رسپینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار از رسپینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید