معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده نمایند

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: شهروندان زاهدانی که بیماران کرونایی در منزل دارند از کیسه های زباله ویژه استفاده نمایند.

معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده نمایند

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی یک راه چاره مناسب جهت کاهش انتقال بیماری کرونا می باشد.

وی گفت: آنجاییکه حفظ سلامتی پاکبانان برای شهرداری یک الویت است، تهیه و تامین کیسه زباله های ویژه شهروندانی که در منزل بیمار مبتلا به کرونا دارند، یک ضرورت می باشد.

براهویی توضیح داد: این کیسه های زباله به رنگ قرمز می باشند و خانوارها بایستی زباله های آلوده خود را در آن گذاشته تا پاکبانان با احتیاط بیش تر آن ها را جمع آوری و حمل کنند.

وی افزود: چنان چه این خانواده ها امکان تهیه کیسه زباله ویژه را ندارند با سامانه 137 تماس گرفته تا شهرداری نسبت به مهیا نمودن این کیسه ها اقدام نماید.

وی با تاکید بر سلامت پاکبان و کارگران خدمات شهر گفت: سلامت پاکبانان و کارگران نیروهای خدماتی برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که آن ها آسیب پذیر و در صف مقدم فعالیت های شهری و مقابله با کرونا می باشند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان خاطر نشان کرد: شهرداری نسبت به تامین لوازم حفاظتی برای پاکبانان از زمان شیوع بیماری کرونا اقدام کرده و همچنین اجرای طرح غربالگری و تب سنجی پرسنل خدمات شهری بصورت روزانه از 16 فروردین ماه عملی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 296

به "معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید