معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش بازی ناتمام، با خاتمه مراحل ارزیابی طرح ها، برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، با پایان مراحل داوری طرح های ارسالی به بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی اسامی برگزیدگان این جشنواره از طریق دبیرخانه داِئمی جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

در این دوره پس از اعلام فراخوان ثبت نام بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، ثبت نام متقاضیان آغاز و در پایان مرداد ماه پایان یافت.

شرکت کنندگان در بخش دانش پژوهان بر حسب موضوع و در شانزده گروه تخصصی 244 طرح را از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره، برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

این طرح ها با نظارت و بررسی اولیه دبیرخانه برای ارزیابی برای گروه های علمی و تخصصی ارسال شد. نتیجه بررسی گروه های علمی و تخصصی در شانزده گروه تخصصی، ارسال و پیشنهاد سیزده طرح به هیات داوران جشنواره بود.

هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه های متعدد و دفاع گروه های تخصصی از طرح های پیشنهادی، تعداد هشت طرح (اسامی برگزیدگان و عنوان طرح ها در فایل ضمیمه قیلب مشاهده است) را به عنوان برگزیده انتخاب نمودند.

دبیرخانه دائمی جشنواره جوان خوارزمی اسامی طرح ها و برگزیدگان بیست و سومین دوره این را به شرح ذیل اعلام تا در مراسم رسمی با حضور مسولین از ایشان تقدیر به عمل آید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1475

به "معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید