مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

به گزارش بازی ناتمام، هنگامی که شهر مشغول ساخت حوزه ارزیابی بود، انجمن بهسازی بین ماه می سال 1956 و پاییز 1957، اولین مشاهیری که قرار بود نام آنها در پیاده رو درج شود را انتخاب کرد. چهار کمیته تشکیل شدند که نماینده چهار جنبه مختلف هنر و سرگرمی (شامل تصاویر متحرک، تلویزیون، ضبط و رادیو) باشند. در این کمیته­ ها، برخی از نامدارترین افراد مشغول در صنعت سرگرمی شرکت داشتند. از جمله اعضای کمیته منتخب تصویر متحرک می­توان سسیل بی. دی­میل، ساموئل گولدوین، جسی لاسکی، والت دیزنی، هال روچ، مک سنت و والتر لانتز را نام برد. پس از شروع کار، پیشنهادات فراوانی به دفترهای گروه ارائه شد. تعداد پیشنهادات ثبت شده به 150 عدد در هفته نیز می­رسید.

مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

در سال 1955 اولین پایه ­های فکری این پیشنهاد مورد توافق قرار گرفتند و در همان سال، گروه بازرگانان هالیوود تصمیم گرفت امضاهای لازم را حفظ کند تا بعداً جهت اقدام برای تشکیل یک حوزه ارزیابی، آنها را به شهر ارائه دهد. برنامه ­ها در ژانویه سال 1956 شفاف سازی شده و در کنسول شهر لس آنجلس ثبت گردیدند. کنسول از ایده استقبال نمود و انجمن امور عمومی را تأسیس کرد تا موارد اختصاصی مهندسی آماده شوند و حوزه ارزیابی لازم برای پرداخت هزینه بهسازی، ایجاد گردد.

پیاده روی مشاهیر هالیوود، یکی از نمادهای هالیوودی است که در سراسر دنیا آن را می­شناسند. سالانه حدود 24 مراسم در این پیاده رو برگزار می­شوند که اخبار آنها در سراسر جهان منتشر می­گردد؛ توجه دائمی عموم نسبت به پیاده روی مشاهیر سبب شده تا این محل به یکی از برترین جاذبه­ های توریستی تبدیل گردد. پیاده روی مشاهیر هالیوود، بدون شک یکی از موفق­ترین ایده ­های تجاری بوده که تاکنون ایجاد شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات نادرست زیادی درباره تاریخچه پیاده رو وجود دارد. برای تصحیح این اطلاعات و بیان حقایق، خلاصه ­ای از تاریخ این محل ارائه شده است.

منبع مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1345

به "مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تاریخچه پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید