موزه متروپولیتن با حراج آثار هنری جبران خسارت می نماید

به گزارش بازی ناتمام، موزه هنر متروپولیتن نیویورک برای جبران خسارت های ناشی از تعطیلی های دوران کرونا در حراجی کریستیز حضور پیدا می نماید.

موزه متروپولیتن با حراج آثار هنری جبران خسارت می نماید

ایسنا: نشنال، مسوولان موزه هنر متروپولیتن قصد دارند برای جبران خسارت های اقتصادی ناشی از تعطیلی دوران همه گیری ویروس کرونا بیش از 200 عکس از مجموعه های این موزه را در حراجی پیش رو کریستیز به فروش برسانند.

خسارت اقتصادی ناشی از پنج ماه تعطیلی این موزه مشهور در همه گیری کرونا حدود 150 میلیون دلار برآورد شده است.

در مجموع 219 اثر در حراجی پیش رو کریستیز به مزایده گذاشته خواهد شد و انتظار می رود ارزش کلی آثار فروخته شده بین 904,600 تا 1.4 میلیون دلار برسد.

در 24 سپتامبر 168 عکس از مجموعه عکس های جنگ داخلی این موزه به مزایده گذاشته می شوند. این تصاویر که به حوالی 1860 میلادی تعلق دارند از جمله مهم ترین مجموعه های این موزه محسوب می شوند.

در 6 اکتبر هم در مجموع 16 عکس که هفت مورد از آن ها از کتاب آمریکایی ها اثر رابرت فرانک عکاس مشهور سوئیسی هستند هم به مزایده گذاشته می شوند. ارزش یکی از این عکس های سیاه و سفید 250هزار دلار برآورد شده است.

سایر آثار هم در فاصله 4 نوامبر تا 18 نوامبر به صورت آنلاین به فروش گذاشته می شوند.

فروش آثار متروپولتین در پی تغییرات مقررات موزه های آمریکا صورت می گیرد. در آوریل سال 2020، انجمن مدیران موزه های هنری با تصویب مقررات تازهی محدودیت ها درباره نحوه استفاده از عواید حاصل از فروش آثار هنری موزه ها را کاهش داد. پیش از این موزه ها فقط اجازه داشتند سود حاصل از فروش آثار هنری را صرف خرید آثار تازه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1288

به "موزه متروپولیتن با حراج آثار هنری جبران خسارت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه متروپولیتن با حراج آثار هنری جبران خسارت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید