نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در دانشگاه اصفهان اعلام شد

به گزارش بازی ناتمام، معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای گروه های آموزشی و مقاطعی را که برای امتحانات خاتمه ترم باید در دانشگاه حضور یابند، بیان کرد.

نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در دانشگاه اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه اصفهان در اطلاعیه ای نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم در این دانشگاه را اعلام نمود.

براساس این اطلاعیه آزمون های مقطع دکتری که کلاس های آنان از آذرماه به صورت حضوری برگزار شده، امتحانات نیز در فضای دانشگاه برگزار می گردد.

آزمون جامع دکتری دانشجویان دانشکده های فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران و حمل و نقل، فیزیک، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ورزشی، زمین شناسی و زبان و ادبیات عربی به صورت حضوری خواهد بود.

دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در گروه های مهندسی کامپیوتر، فیزیک، زمین شناسی، شیمی، علوم تربیتی، روانشناسی، ادبیات و علوم انسانی و علوم ورزشی به صورت حضوری خواهد بود.

بعلاوه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در گروه های آمار، زبان و ادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات عربی، زیست گیاهی و جانوری، سلولی مولکولی و میکروبیولوژی، زیست فناوری، فلسفه، معارف اسلامی و کامپیوتر دانشکده خوانسار نیز حضوری برگزار می گردد.

دانشجویان کارشناسی گروه های علوم ورزشی و فیزیک نیز برای شرکت در امتحانات انتها ترم خود در دانشگاه حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1453

به "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در دانشگاه اصفهان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم در دانشگاه اصفهان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید