همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه سهند برگزار می گردد

به گزارش بازی ناتمام، ششمین همایش ملی پلیمر ایران، با همکاری انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران، 5 و 6 آبان ماه 1400 در دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند برگزار می گردد.

همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه سهند برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از تبریز ، همایش ملی پلیمر ایران به صورت مجازی برگزار خواهد شد و یک روز قبل از آن (4 آبان ماه 1400) نیز رویداد علمی ایده بازار مهندسی پلیمر با همکاری دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه سهند به موازات برگزار می گردد.

سنتز پلیمرها، کاتالیست ها پلیمریزاسیون و مهندسی پلیمریزاسیون، فیزیک پلیمرها، فرآیند های شکل دهی پلیمرها، شبیه سازی و مدل سازی سامانه های پلیمری، رئولوژی سامانه های پلیمری، (نانو) هیبریدها، (نانو) کامپوزیت ها و آلیاژ های پلیمری، الاستومر ها و آمیزه های الاستومری، فوم ها، چسب ها، رنگ ها و پوشش ها، فیلم ها و غشا های پلیمری، بایوپلیمر ها و پلیمر های تجدیدپذیر و سبز

کاربرد پلیمر ها در سامانه های فراوری و ذخیره انرژی، کاربرد پلیمر ها در پزشکی و دارورسانی، حسگر ها و پلیمر های هوشمند و بازیافت پلیمر ها و محیط زیست محور های این همایش هستند.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به آدرس وب سایت این همایش به نشانی http://hampa.sut.ac.ir/fa مراجعه نمایند. بعلاوه شرکت برای عموم علاقمندان به وسیله اکانت مهمان امکان پذیر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1351

به "همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه سهند برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی پلیمر ایران در دانشگاه سهند برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید