هواپیمای مافوق صوت لوکس مسافربری، از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

به گزارش بازی ناتمام، روزیاتو نوشت: یک هواپیمای سوپرسونیک که می تواند بخشی از نسل آینده سفرهای تجاری باشد، ظرفیت حمل 300 مسافر در پروازهای فوق لوکس را دارد.

هواپیمای مافوق صوت لوکس مسافربری، از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس

با توجه به ظاهر این هواپیما که به وسیله اسکار وینالز در شهر بارسلونا طراحی شده، انگار که مستقیماً از فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) بیرون آمده است!

این هواپیما که Sky OV نام دارد، می تواند به حداکثر سرعت 1,850 کیلومتر در ساعت برسد و با انرژی برق و بدون ایجاد آلودگی کار می نماید.

از ویژگی های فوق مدرن Sky OV می توان به بال های جمع شونده و سقف نیمه شفاف آن اشاره نمود.

طراحی این هواپیما، با هدف کاربرد آن در پروژه های تجاری و نظامی در آینده بوده که با بدنه، موتور و مواد جدیدی ساخته شده است.

وینالز که به صورت تمام وقت روی طراحی هواپیماهای آینده نگرانه کار می نماید، خواسته که دیدگاه شخصی خود را به مفاهیم متعارف هوانوردی و هوافضا اضافه کند.

او گفته است: چیزهای زیادی وجود دارند که Sky OV را منحصر به فرد می نمایند؛ مانند موتورهای بدون تیغه اش، سقف شفاف با سلول خورشیدی نقطه کوانتومی یا امکان جمع کردن بال ها.

این هواپیما سر و صدای زیادی ایجاد نمی نماید؛ سریع تر از هواپیماهای تجاری فعلی، با میزان آلایندگی صفر بوده و قادر به طی کردن مسافت های بسیار طولانی است.

طبق گفته اسکار، او قبلاً نسخه نظامی Sky OV را طراحی نموده، اما هنوز فناوری لازم برای ساخت آن وجود ندارد.

وی تصریح نموده است: این نوع پروژه ها، احتیاج به منابع مالی زیاد و فناوری های پیشرفته ای دارند که امروزه فقط در آزمایشگاه ها قابل دسترسی هستند.

Sky OV، جدیدترین طراحی اسکار از زمان طراحی یک سوپر جت بوده که از نظر سرعت و میزان با هواپیماهای مسافربری معمولی تفاوت زیادی دارد.

هواپیمای هایپر استینگ می تواند با سرعت 4 هزار کیلومتر در ساعت، یعنی دو برابر سریع تر از هواپیماهای مسافربری فعلی حرکت کند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1785

به "هواپیمای مافوق صوت لوکس مسافربری، از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس" امتیاز دهید

2 کاربر به "هواپیمای مافوق صوت لوکس مسافربری، از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای مافوق صوت لوکس مسافربری، از فیلم های تخیلی بیرون آمده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید