واکاوی ادبیات فروش حرفه ای و برندسازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی باعث حل مسائل حوزه مشاغل خانگی استان در بحث برندسازی شد و علاوه بر بازارهای فیزیکی، تولیدکنندگان با ادبیات فروش حرفه ای در فضای مجازی نیز آشنا شدند و این موضوع رونق کسب و کار آن ها را بیش از پیش رقم زد.

واکاوی ادبیات فروش حرفه ای و برندسازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

سیده فاطمه حسینی، امروز پنج شنبه دوم اردیبهشت در نشست خبری آنلاین به مناسبت روز کارآفرینی گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هدف گذاری یاری به توسعه بازار فراورینمایندگان محصولات خانگی بوده که این مهم با کوشش های جهاددانشگاهی به عنوان مجری و یاری دستگاه های تخصصی محقق شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: متقاضیان در این طرح با مفاهیم کسب و کار و اینکه کالای خود را به گونه ای فراوری نمایند که از حیث بسته بندی و چه از نظر برندسازی مشتری پسند باشند، آموزش های لازم را فرامی گیرند و تجربه نشان داده که انجام این فعالیت ها زمانی که به صورت شبکه ای انجام می گردد درصد موفقیت آن بالاتر است.

رئیس دبیرخانه اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اعلام کرد: اجرای این طرح باعث حل مسائل حوزه مشاغل خانگی ما در بحث برندسازی شد و علاوه بر بازارهای فیزیکی، فراورینمایندگان با ادبیات فروش حرفه ای در فضای مجازی نیز آشنا شدند و این موضوع رونق کسب و کار آن ها را بیش از پیش رقم زد.

حسینی ادامه داد: نقطه قوت این طرح اتصال به بازار متقاضیان در یک فرآیند کاملا مدون و با نظارت جهاددانشگاهی است.

وی یادآور شد: تمام این فرآیندها برای افراد ثبت نام شده در طرح به صورت کاملا رایگان انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1095

به "واکاوی ادبیات فروش حرفه ای و برندسازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی ادبیات فروش حرفه ای و برندسازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید