تور عمان لحظه آخری: وزیر خارجه عمان از نقش کشورمان در برقراری آتش بس در یمن تقدیر کرد

به گزارش بازی ناتمام، تهران (پانا) - بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص بعضی مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک از جمله برقراری آتش بس در یمن و بعلاوه مذاکرات وین مصاحبه و گفتگو کرد.

تور عمان لحظه آخری: وزیر خارجه عمان از نقش کشورمان در برقراری آتش بس در یمن تقدیر کرد

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه عمان در این تماس تلفنی ضمن تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، از برقراری آتش بس در یمن استقبال کرد و با تشکر از نقش و کوشش های کشورمان در این خصوص، ابراز امیدواری نمود که این موضوع موجب فراهم شدن بستر لازم برای گفت و گو ها بین همه طرف های یمنی و بازگشایی مرزهای این کشور شود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل ماه مبارک رمضان به همتای عمانی و دولت و ملت عمان و بعلاوه ابراز امیدواری نسبت به پایدار ماندن آتش بس در یمن، از نقش سازنده عمان در این راستا قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان در این خصوص گفت: اکنون آنچه مهم است لغو کامل محاصره انسانی به موازات استمرار آتش بس می باشد. بعلاوه در حال حاضر ارسال یاری های انسان محبت آمیز برای مردم یمن بسیار مهم است.

وزیر امور خارجه کشورمان بعلاوه در خصوص مذاکرات وین، از اعمال تحریم های مجدد از سوی آمریکا در خصوص بعضی از اشخاص و شرکت های ایرانی انتقاد کرد و خاطر نشان نمود: جمهوری اسلامی ایران آماده یک توافق خوب و پایدار می باشد اما طرف آمریکایی با بعضی زیاده خواهی ها، مسئول مستقیم تطویل مذاکرات تا کنون بوده است.

وزرای امور خارجه دو کشور در خصوص تداوم مشورت و رایزنی مستمر در خصوص موضوعات در دستور کار دو کشور توافق کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1506

به "تور عمان لحظه آخری: وزیر خارجه عمان از نقش کشورمان در برقراری آتش بس در یمن تقدیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: وزیر خارجه عمان از نقش کشورمان در برقراری آتش بس در یمن تقدیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید