ویزارسین چیست و مصرف آن چه عوارضی به دنبال دارد؟

به گزارش بازی ناتمام، قرص ویزارسین (Vizarsin) از داروهای درمان کننده ناتوانی جنسی است که ماده موثر آن سیلدنافیل است. این دارو با کمک به گشاد شدن عروق خونی در آلت تناسلی جریان خون را افزایش داده و مشکل نعوظ را برطرف می کند. سردرد، سرگیجه، درد قفسه سینه، اختلال در بینایی و سوء هاضمه برخی از شایع ترین عوارض مصرف قرص ویزارسین است.

ویزارسین چیست و مصرف آن چه عوارضی به دنبال دارد؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - بی شک یکی از عواملی که در تحکیم روابط بین زوجین تاثیرگذار است رابطه جنسی است. زمانیکه این رابطه از کیفیت کافی برخوردار نباشد می تواند باعث دلسردی یکی از زوجین و یا هر دوی آن ها شود و به دنبال آن هیجان و شوق زندگی را در آن ها از بین ببرد. اگر بخواهید مسائل جنسی را بطور ریشه ای حل کنید باید به پزشک مراجعه کنید و هرگز گول تبلیغات ماهواره ای را نخورید. آن ها بیش از هر چیز دیگری به فکر سود خود هستند و قطعا نمی توانند با یک داروی خاص تمام مسائل جنسی افراد را حل کنند. توجه به این تبلیغات تنها از شما هزینه و وقت می گیرد.

بنابراین درمان مشکل های جنسی باید به روش کاملا علمی انجام شود. پزشک با دریافت شرح حال و انجام برخی آزمایشات به نوع مشکل جنسی پی برده و درمان مناسب را برای رفع کردن آن تجویز می کند. اگر بیمار دارای اختلال نعوظ باشد درمان آسان تر می شود. این اختلال دو نوع روانی و جسمی دارد که باز هم تشخیص نوع آن بر عهده پزشک است. در صورتی که فرد دچار مشکل جسمی اختلال نعوظ باشد پزشک می تواند از داروهایی که در زمینه درمان آن تولید می شوند کمک بگیرد.

درمان اختلال نعوظ با قرص ویزارسین

اختلال در نعوظ از مسائل شایع در میان آقایان است که معمولا باعث نارضایتی جنسی در خانم ها می شود. اگرچه درمان های دارویی مناسبی برای رفع این اختلال وجود دارد اما فردی که دچار این عارضه شده است می تواند با تغییر دادن سبک زندگی و تغذیه خود گام بلندی در رفع آن بردارد. در خیلی از موارد مصرف الکل و سیگار، ورزش نکردن، داشتن استرس مداوم و مصرف برخی از داروهای قلبی - عروقی خود باعث ایجاد این مشکل در آقایان می شود. استفاده از داروی ویزارسین یکی از درمان های دارویی برای رفع کردن اختلال نعوظ مردان است که در ادامه قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

قرص ویزارسین چیست؟

قرص ویزارسین (Vizarsin) از داروهای درمان کننده ناتوانی جنسی است که با کمک به گشاد شدن عروق خونی در آلت تناسلی، جریان خون را افزایش داده و مشکل نعوظ را رفع می کند. ماده موثر این دارو سیلدنافیل است که آن هم یکی از داروهای درمان ناتوانی جنسی است. توجه داشته باشید تنها در صورتیکه شما از نظر جنسی برانگیخته شده باشید این دارو می تواند به ایجاد نعوظ شما کمک کند و معمولا یک ساعت بعد از مصرف اثرگذاری آن آغاز می شود. این قرص با دو دوز ویزارسین 100 و ویزارسین 50 میلی گرمی موجود است.

نام های تجاری، موارد مصرف، عوارض و تداخل دارویی

نام های تجاری -
موارد مصرف درمان اختلال نعوظ
عوارض سردرد، سرگیجه، درد قفسه سینه، اختلال در بینایی (شامل دیدن سایه های رنگی، حساسیت به نور، تاری دید یا کاهش دقت دید)، گرگرفتگی صورت، سوء هاضمه، گرفتگی بینی، مرگ ناگهانی ، حمله قلبی یا کاهش موقت جریان خون به قسمت هایی از مغز (در صورتی که به بیماری های قلبی دچار باشید)
تداخل دارویی داروهای قلبی و داروهای کنترل کننده فشار خون

نکته: در صورتی که هر یک از عوارض ویزارسین برای شما تشدید شد و یا ادامه یافت، حتما برای ادامه مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

مقدار و نحوه مصرف ویزارسین

بهتر است در این خصوص با پزشک مشورت شود، اما به طور معمول یک قرص 25 یا 50 میلی گرمی نیم الی یک ساعت قبل از نزدیکی مصرف می شود.

نکاتی که در ارتباط با مصرف قرص ویزارسین باید بدانید

  1. اگر مشکل اختلال در نعوظ ندارید از داروی ویزارسین استفاده نکنید.
  2. اگر مبتلا به مشکل کبدی یا قلبی شدید هستید و یا سابقه سکته قلبی یا مغزی داشته اید از داروی ویزارسین استفاده نکنید.
  3. اگر مسائل گوارشی دارید و یا به اختلالات خونی دچار هستید قبل از مصرف ویزارسین با پزشک مشورت کنید.
  4. ویزارسین نباید در افراد زیر 18 سال استفاده شود.
  5. این دارو نباید همزمان با دیگر داروهای درمان ناتوانی جنسی مصرف شود.
  6. ویزارسین را می توان به تنهایی یا همراه با غذا مصرف کرد.
  7. طی مصرف این دارو از مصرف الکل خودداری کنید.
  8. ویزارسین نبایستی توسط خانم ها مصرف شود.
  9. داروی ویزارسین ممکن است سرگیجه ایجاد کند بنابراین به هنگام رانندگی یا سایر کارهای دیگر احتیاط کنید.
  10. هیچ گاه این دارو را بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید. زیرا می تواند اثرات جانبی دارو را افزایش دهد.
  11. در صوتیکه پس از مصرف با علائم غیرعادی (خس خس سینه، تورم لب و...) روبرو شدید، سریعا به پزشک مراجعه کنید. چرا که ممکن است بدن شما به این دارو حساسیت نشان داده باشد.

چنانچه علاقه مند هستید با دیگر داروهای تاخیری و همچنین روش های درمانی جهت رفع اختلالات نعوظ آشنا شوید به لینک های زیر بروید.

امیدواریم از این مطلب استفاده کافی را برده باشید. خواهشمندیم در صورتیکه تجربه مصرف این دارو را داشته و دیدگاهی در این باره دارید با دیگر خوانندگان مجله خبرنگاران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 932

به "ویزارسین چیست و مصرف آن چه عوارضی به دنبال دارد؟" امتیاز دهید

9 کاربر به "ویزارسین چیست و مصرف آن چه عوارضی به دنبال دارد؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزارسین چیست و مصرف آن چه عوارضی به دنبال دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید