پاسخ های نهاوندیان به پرسش هایی درباره حل مسائل مالی کشور

به گزارش بازی ناتمام، معاون مالی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که مجموعه دولت برای حل مسائل مالی مردم چه خواهد نمود، گفت: روز و شب کوشش ما حل مسائل است.

پاسخ های نهاوندیان به پرسش هایی درباره حل مسائل مالی کشور

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، برای اطلاع از برنامه دقیق دولت درباره کنترل شرایط مالی و بهبود معیشت مردم کوشش کرد با محمد نهاوندیان معاون مالی رئیس جمهور در حاشیه یکی از برنامه های سخنرانی گفت وگو کند.

خبرنگار از نهاوندیان پرسید اگرچه تحریم شرایط مالی کشور را سخت نموده است اما بفرمایید که مجموعه دولت با توجه به این شرایط سخت چه راهکارهایی برای حل و یا کاهش مسائل مالی مردم دارد تا امید در مردم شکل بگیرد؟ پاسخ نهاوندیان کوتاه بود. نهاوندیان گفت: روز و شب کوشش ما حل مسائل است.

خبرنگار پرسید با توجه به این کوشش ها چه راهکاری برای حل مسائل مردم دارید. معاون مالی رئیس جمهور هیچ پاسخی به این پرسش نداد.

در نهایت وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلا راهکاری برای حل مسائل مالی دارید یا خیر؟ گفت: بله.

اخیرا حسن روحانی رئیس دولت دوازدهم در مجمع عمومی بانک مرکزی گفته بود: من بلد نیستم کاری به جهان نداشته باشم و برای حل مسائل، فقط به داخل نگاه کنم. اگر اقتصاددانی بلد است که تمام روابط خارجی خراب باشد، اما اقتصاد مملکت هیچ دست نخورد به ما هم بگوید. ما می دانستیم که یک بخش اقتصاد ما به سیاست و سیاست خارجی وصل است. اگر کسی بگوید که من به سیاست خارجی کار ندارم، به جهان کار ندارم، کاملاً درونگرا هستم، داخل دروازه هایم فکر می کنم و همه مسائل اقتصاد را هم حل می کنم؛ من بلد نیستم. البته اقتصاددان هم نیستم ولی بلد هم نیستم. اگر اقتصاددانی بلد است، بیاید به ما بگوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 199

به "پاسخ های نهاوندیان به پرسش هایی درباره حل مسائل مالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ های نهاوندیان به پرسش هایی درباره حل مسائل مالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید