پاک سازی 92 خانه در اطراف میدان امام حسین (ع)

به گزارش بازی ناتمام، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پاک سازی92 باب خانه در نقاط آلوده اطراف میدان امام حسین (ع) اطلاع داد.

پاک سازی 92 خانه در اطراف میدان امام حسین (ع)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح پاک سازی نقاط آلوده، پاتوق ها محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری، گفت: 92 باب خانه در خیابان های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) شناسایی و پاک سازی شدند.

وی بیان داشت: در این طرح 174 معتاد متجاهر جمع آوری و 52 خرده فروش مواد مخدر و 37 دزد شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: تعدادی از منازل در خیابان های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) به صورت غیرقانونی فعالیت می کردند و موجب ناامنی این منطقه شده بودند که با اجرای این طرح در پاسخ به در خواست مطالبات مردمی انجام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بعضی از این منازل قابل ساماندهی است، توضیح داد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند، پلمب شده و تعدادی از مالکان نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از صاحبان منازل به دنبال درآمد زایی یک اتاق را به 10 الی 15 نفر اجاره می دادند و شبی 15 هزار تومان می گرفتند، ادامه داد: شرایط بهداشتی این مناطق ضعیف و مالکان بدون اینکه امکانات بهداشتی و رفاهی برای مستاجران تهیه نمایند، اتاق هایی در اختیار آن ها قرار می دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 152

به "پاک سازی 92 خانه در اطراف میدان امام حسین (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک سازی 92 خانه در اطراف میدان امام حسین (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید