چند بازیکن استقلال در آستانه جدایی، فعلاً فقط دو بازیکن در لیست خرید آبی ها

به گزارش بازی ناتمام، در حالی که جابجایی زمستانی رسما آغاز شده است، استقلالی ها هنوز بازیکن جدیدی را برای نیم فصل دوم به صورت رسمی به خدمت نگرفته اند.

چند بازیکن استقلال در آستانه جدایی، فعلاً فقط دو بازیکن در لیست خرید آبی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که با صدرنشینی در خاتمه نیم فصل نخست کارش را در لیگ برتر دنبال می کند، برای حضور پر قدرت در نیم فصل دوم و بالا بردن شانس قهرمانی در این فصل نیاز به تقویت و جذب بازیکنان تازهی دارد. به همین علت فرهاد مجیدی هم در برخی از اظهار نظرهای رسمی اش صحبت از جذب بازیکنانی تازه و خارجی کرده بود و حتی به پست هایی که در آن نیاز به بازیکن تازه دارد هم اشاره کرده بود.

در حالی که جابجایی زمستانی آغاز شده است، هنوز به صورت رسمی استقلالی ها بازیکن تازهی را به خدمت نگرفته اند و این در حالی است که حداقل یک بازیکن (بابک مرادی) قطعاً از این تیم جدا شده و دو سه بازیکن دیگر هم در آستانه جدایی قرار دارند.

در همین خصوص گفته می شود تا به امروز تنها نام دو بازیکن به صورت قطعی به عنوان لیست خرید استقلال در اختیار باشگاه قرار داده شده که یکی از آنها صالح حردانی و دیگری یک هافبک برزیلی است.

آبی پوشان یک دیدار معوقه مربوط به هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل هوادار دارند که این دیدار ساعت 17 روز جمعه 15 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1488

به "چند بازیکن استقلال در آستانه جدایی، فعلاً فقط دو بازیکن در لیست خرید آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بازیکن استقلال در آستانه جدایی، فعلاً فقط دو بازیکن در لیست خرید آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید