گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی

به گزارش بازی ناتمام، پس از چند هفته تشکیل جلسه در شورای صنفی نمایش و در فاصله چند روز مانده تا آغاز سال جدید، باز هم تکلیف فیلم های اکران نوروزی کامل تعیین نشد و فعلا ضمن گران شدن بلیت، فقط سه فیلم معرفی شده اند.

گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود چند هفته قبل اسامی فیلم های اکران نوروزی معین گردد، اما با توجه به شرایط خاص سینما در دوران پاندمی کرونا، مهلت درنظر گرفته شده برای صاحبان فیلم های تمدید شد تا شاید تهیه کننده های بیشتری با فیلم های مخاطب پسند راغب به اکران فیلم خود در سال جدید شوند.

براین اساس در جلسه روز 24 اسفند شورای صنفی نمایش سه فیلم خون شد مسعود کیمیای، لاله اسدالله نیک نژاد و تک خال به تهیه کنندگی حسین فرحبخش از چهارشنبه، 27 اسفندماه اکران می شوند.

مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - همچنین گفت: از رییس سازمان سینمایی درخواست کردیم که به جای سه فیلم، برای نوروز پنج فیلم اکران گردد که با مواقت ایشان فردا 25 اسفند، دو فیلم دیگر هم معرفی می شوند.

او که قبلا گفته بود در صدد هستند یک فیلم کودک هم در سبد اکران نوروز باشد، اضافه نمود: احتمالا یکی از این فیلم ها کمدی است و یکی هم کودک.

شایسته همچنین درباره قیمت بلیت سینما ها با تاکید براینکه افزایش قیمت زیاد نیست و بر استقبال مخاطب هم تاثیری ندارد، گفت: آنچه را درخواست و مصوب نموده بودیم با موافقت رییس سازمان سینمایی همراه بوده و از این پس بلیت سینما های درجه یک 20 هزار تومان، سینما های ممتاز 25 هزارتومان و سینما های مدرن 30 هزار تومان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1018

به "گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران شدن بلیت سینما با معرفی سه فیلم اکران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید