یک کشته و 5 مصدوم در انفجار کوره ذوب آهن

به گزارش بازی ناتمام، انفجار در کوره ذوب آهن یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی مرکز ایوانکی در غرب استان سمنان یک کشته و پنج مجروح برجا گذاشت.

یک کشته و 5 مصدوم در انفجار کوره ذوب آهن

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان روز سه شنبه به ایرنا گفت: انفجار در کوره ذوب آهن شهرک صنعتی مرکز در شهر ایوانکی شهرستان گرمسار استان سمنان یک کشته و پنج مصدوم داشت.

محمدعلی طاهری اضافه نمود: محمدباقر عزیزی 52 ساله تنها جان باخته در محل این حادثه است و از پنج مجروح، سه نفر با اورژانس هوایی به مرکز درمانی در بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان هم گفت: تیم عملیاتی سه نفره پس از گزارش به هلال احمر به منظور خدمت رسانی در محل حاضر شدند.

کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز گفت: 2 نفر از مصدومان این حادثه انفجار در واحد فعال در زمینه ذوب آهن با یاری نیرو های مردمی و کارفرمای واحد برای درمان به مرکز درمانی در تهران منتقل شدند.

ایوانکی غربی ترین بخش استان سمنان در نزدیکی تهران و جزو شهرستان گرمسار محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1676

به "یک کشته و 5 مصدوم در انفجار کوره ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته و 5 مصدوم در انفجار کوره ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید