7 فرمان فست فودی

به گزارش بازی ناتمام، سس سفید و پنیر در ساندویچ ها از موادی است که به دلیل چربی زیاد، کالری دریافتی تان را بالا می برد. توصیه ما این است که هنگام سفارش ساندویچ از فروشنده بخواهید ساندویچ شما را بدون سس و پنیر تهیه کند. با این کار حدود 50 کالری از انرژی دریافتی تان کاسته اید.

7 فرمان فست فودی

7 فرمان فست فودی

سس سفید و پنیر در ساندویچ ها از موادی است که به دلیل چربی زیاد، کالری دریافتی تان را بالا می برد. توصیه ما این است که هنگام سفارش ساندویچ از فروشنده بخواهید ساندویچ شما را بدون سس و پنیر تهیه کند. با این کار حدود 50 کالری از انرژی دریافتی تان کاسته اید.

اگر هوس خوردن پیتزا کرده اید بهتر است پیتزاهای سبزیجات، گوشت و قارچ یا فیله مرغ را انتخاب کنید و سراغ پیتزاهایی که در تهیه آنها سوسیس و کالباس فراوان استفاده می شود، نروید.

اگر می خواهید سالاد سفارش بدهید پیشنهاد ما سالاد فصل است چون سالاد کلم معمولا سس و شکر زیادی دارد و در نتیجه کالری اش هم بیشتر است.

خیلی از ما وقتی در رستوران غذا سفارش می دهیم در کنار آن نوشابه هم سفارش می دهیم غافل از اینکه همین نوشابه قند زیادی دارد و با مصرف یک شیشه کوچک نوشابه حدود 150 کالری انرژی وارد بدن مان می شود. آب بهترین نوشیدنی است و پس از آن بهترین گزینه دوغ بدون گاز است.

روی میز بیشتر رستوران ها نمکدان وجود دارد. بهتر است شما به غذا نمک اضافه نکنید و غذا را با همان نمک خودش نوش جان کنید. در عوض می توانید سراغ فلفل دان بروید و به غذای تان کمی فلفل اضافه کنید. بررسی ها نشان داده است که مصرف فلفل و غذاهای تند موجب می شود کالری بیشتری بسوزانید.

ساندویج فلافل یکی از خوراکی هایی است که به خاطر قیمت بسیار پایینی که دارد خیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما هم از مشتری های این ساندویچ هستید یادتان باشد که فلافل یک غذای سرخ کردنی است و گاهی هم از نخودهای مانده و بی کیفیت در تهیه آن استفاده می شود. پس این ساندویچ را از جاهای مطمئن بخرید.

یکی دیگر از غذاها یا میان وعده های پرطرفدار و مضر که قیمت بسیار کمی هم دارد سیب زمینی سرخ کرده است که مصرفش به خاطر نمک و روغن زیادی که دارد توصیه نمی شود. یک سیب زمینی سرخ کرده 300 کیلوکالری انرژی دارد در حالیکه اگر همین سیب زمینی را به صورت آب پز تهیه شود 50 تا 70 کیلوکالری انرژی خواهد داشت.

منبع:http://www.salamat.com

منبع: راسخون
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1284

به "7 فرمان فست فودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فرمان فست فودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید